جانمایی و نصب تابلوهای انتخاباتی در سطح نواحی منطقه١٢ تهران

شهرداری منطقه١٢ تهران، در راستای افزایش شوق و نشاط در شهر و خلق حماسه‌ای دیگر از حضور پرشور مردم درهشتم تیرماه و برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و همچنین به‌منظور حفظ زیبایی و آراستگی سیمای شهری، تابلوهای انتخاباتی ویژه‌ای را درسطح معابر و میادین نواحی شش‌گانه این منطقه جانمایی و نصب کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه١٢ تهران؛ فرزاد هنرور، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری منطقه دوازده تهران، دراین باره گفت: یکی از وظایف مهم مدیریت شهری درزمان اعیاد، مناسبت‌های طول سال و رویدادهای ملی و مذهبی، فضاسازی‌های محیطی درداخل شهراست که از یکسو باعث خلق آرامش، شوق، نشاط، همبستگی و یکدلی بین آحاد مختلف جامعه شود و از سوی دیگر زیبایی و آراستگی سیمای شهری را حفظ و آن را بهبود بخشد.

‌هنرور، اضافه کرد: باتوجه به نزدیکی زمان انتخابات ریاست‌جمهوری و آغاز رسمی فعالیت‌های تبلیغاتی نامزدها در شهر، در بازدید میدانی از نواحی شش‌گانه، مکان و نقاط مناسب برای جانمایی و نصب سازه‌ها و تابلوهای تبلیغاتی انتخاب و با تلاش شبانه‌روزی عوامل اجرایی اداره زیباسازی و نیروهای فنی و عملیاتی سامانه ١٣٧ پلاس منطقه١٢ تهران با استفاده از امکانات و تجهیزات مورد نیاز از جمله جرثقیل و دستگاه جوش انجام شده است.

‌وی با اشاره به‌جانمایی مناسب و انتخاب بهترین نقاط برای نصب و اکران سازه‌های تبلیغاتی نامزدهای ریاست‌جمهوری، افزود: این تابلوها دقیقا درجاهای پرتردد و در معرض دید شهروندان و رانندگان عبوری نصب شده، تا نامزدها و طرفداران آنها بتوانند از این فضاها بهترین استفاده را برای معرفی‌کارها و برنامه‌هایشان ببرند و از امور تبلیغاتی دور از چارچوب قانونی بپرهیزند، چراکه این کار باعث آلودگی و نازیبایی سیمای شهری شده و به نوعی آرامش تصویری شهر را به هم می‌ریزد.

‌هنرور، اضافه کرد: در چند روز گذشته با تلاش گسترده عوامل اجرایی و اکیپ‌های ١٣٧ مستقر درهر یک از نواحی شش‌گانه، سازه‌های تبلیغاتی در محل‌های تعیین شده نصب و برای بهره‌برداری امور تبلیغاتی نامزدهای ریاست‌جمهوری آماده و مهیا شده است. به جز این فضاسازی محیطی و تبلیغاتی دیگری نیز به‌منظور حضور پرشور مردم و خلق حماسه دیگر در عرصه انتخابات کشور درسطح منطقه درحال اجرا است.

‌انتهای پیام/

۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۱
کد خبر: 56100

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 8 =