برگزاری جشنواره بهترین‌ها از دور ریختنی‌ها در منطقه ۲۲

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۲۲ از برگزاری جشنواره بهترین‌ها از دور ریختنی‌ها در محوطه اداره مدیریت پسماند شهرداری منطقه خبر داد .

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ محمد حسن فصیح گفت: این جشنواره به مناسبت روز جهانی محیط زیست با حضور بیش از ۱۰۰ نفر بانوی فعال محیط زیستی و به نمایش گذاشتن ۷۰ کار برجسته و نو در اداره مدیریت پسماند برگزار شد.

وی افزود: این جشنواره برگزار شد تا لزوم توجه به استفاده درست از وسایل مصرفی در میان شهروندان منطقه نهادینه شود. در این جشنواره ایده های نو و خلاق آموزش داده شد و به شهروندان حاضر در این جشنواره هدایایی به بهترین‌ها اهدا شد.

فصیح اضافه کرد: آموزش و ترویج مشارکت شهروندان در مبحث صرفه جویی، اصلاح الگوی مصرف با استفاده از زبان هنر، کاربردی کردن اصلاح الگوی مصرف، نهادینه سازی صرفه جویی در تمامی ابعاد زندگی، توسعه و ترویج صحیح درست مصرف کردن و شناخت توانمندی ها در محلات از مهم ترین اهداف جشنواره بهترین ها از دور ریختنی ها است.

گفتنی است؛ اداره مدیریت پسماند شهرداری منطقه۲۲ ویژه برنامه های گوناگونی با محوریت فرهنگ کاهش پسماند و تفکیک پسماند تر و خشک را بنا به مناسبت های مختلف به اجرا در می آورد.

انتهای پیام/

۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۹
کد خبر: 56109

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 9 =