باغچه‌های محلات منطقه ۱۳ آراسته شدند

با اجرای طرح «باغچه آراسته» در محلات منطقه ۱۳ و انجام اقدامات مرتبط با آن، باغچه های منتخب و شناسایی شده، ساماندهی و پاکسازی شدند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، مهدی رضائی مالیدره، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه در خصوص اجرای طرح ویژه «باغچه آراسته» درباغچه‌های نواحی چهار ‌گانه توسط عوامل اجرایی و نیروهای کارگری اداره فضای سبز این منطقه گفت: در راستای ‌دستورالعمل ابلاغی شهرداری تهران مبنی بر اجرای طرح «باغچه آراسته» و هماهنگی انجام شده با نواحی، وضعیت فضای سبز باغچه ها مورد بررسی قرار گرفت و اقدامات لازم برای ساماندهی موارد مورد نیاز و شناسایی شده انجام شد.
به گفته وی پوشال کشی و علف کشی باغچه ها به مساحت ۴۳۰ متر مربع، کاشت درختچه به مساحت ۴۷۰ متر مربع در باغچه ها، مرمت تشتک درختان و نخاله کشی باغچه ها به متراژ ۳۰۰ متر مربع  و کندو کوب آنها به مساحت ۴۶۰ متر مربع در بوستان خیام و محور خیابان پیروزی ناحیه یک انجام شده است.
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۳، خاک ریزی کاشت نهال خیابان پیروزی نبش کوکاکولا، رو به روی پاساژ کسا و خیابان پنجم نیروی هوایی  در ناحیه ۲، هوادهی باغچه ها، حذف تنه جوش و پاجوش، حذف خاک مازاد و تشتک زنی، کاشت درختچه، نهال، نشا فصلی، آماده سازی و کوددهی باغچه جهت کاشت و جمع آوری خاک مازاد لچکی ها در ناحیه ۳  را از جمله اقدامات انجام شده برشمرد.
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۳ تصریح کرد:آشکارسازی تابلو های ترافیکی و هرس درختان کوچه شهید مساوات، کندو کوب فضای سبز میدان اطلاعات، کاشت نشا فصلی، واکاوی درختچه میدان چایچی نیز از  در ناحیه ۴ اجرایی شد.

انتهای پیام/

۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۱
کد خبر: 56112

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 7 =