اعلام ۱۴۰ حادثه به آتش‌نشانی در پی طوفان امروز

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با پرداختن به طوفان عصر امروز در پایتخت گفت: ۱۴۰ حادثه در طوفان امروز از سوی شهروندان به این سازمان اطلاع داده شد.

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر درباره حوادث‌ امروز -پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳- به دنبال وزش شدید طوفان در تهران گفت: باتوجه به وزش طوفان شدید که عصر امروز شاهد آن بودیم، از همان دقایق اولیه وزش باد تا حوالی ساعت ۱۹:۳۰ حدود ۱۴۰ مورد حادثه از سوی شهروندان به آتش نشانی تهران گزارش داده شد.

وی ادامه داد: بیشتر این حوادث مربوط به شکستن و سقوط درختان بود. البته مواردی از سقوط اجسام سنگین، سنگ نما و کابل برق و... هم داشتیم که خوشبختانه مورد مصدومیت گزارش نشد.

ملکی با بیان اینکه چند مورد خسارت مالی مانند پاره شدن کابل برق شاهد بودیم، اظهار کرد: خوشبختانه این خسارات مورد جرحی به دنبال نداشت. باتوجه به پیش بینی وزش طوفان تمهیدات لازم از سوی آتش نشانی اندیشیده شده بود و دستگاه هایی که برای موارد این چنینی به کار گرفته می شود آماده باش بودند. البته سامانه ۱۳۷، شهرداری های مناطق ۲۲ گانه و دیگر عوامل مرتبط در آماده باش کامل بودند. 

وی در پایان تاکید کرد: به محض اتمام طوفان نیروهای خدمات شهری به تمیزی معابر خواهند پرداخت.

انتهای پیام/

۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۱
کد خبر: 56121

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 11 =