هم‌اندیشی فرهنگی ادارات و نهادهای فعال منطقه ۱۸

طی ابتکاری از سوی شهرداری منطقه ۱۸، هم‌اندیشی فرهنگی ادارات و نهادهای فعال در راستای وحدت رویه کاری و تشکیل مدیریت واحد شهری برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸، طی این نشست که با حضور تنی چند از معاونین شهرداری، نمایندگانی از مجتمع قضائی، شبکه برق سینا، پلیس راهور، آموزش وپرورش، مخابرات، آتش نشانی، اورژانس، هلال احمر، سپاه و گروه های جهادی و مردم نهاد منطقه برگزار شده بود، رویکردهای کلی از هم اندیشی فرهنگی پیرامون وحدت رویه کاری و تشکیل مدیریت واحد شهری تبیین و تشریح شد.

برپایه این گزارش، ارتقاء دامنه تعاملات، تشریک مساعی  در راستای ارائه مطلوب  خدمات به شهروندان با رویکرد پیشگیری از اسیب های احتمالی اجتماعی ، غنی سازی اوقات فراغت گروه های حساس بویژه نوجوانان، افزایش همکاری حمایت طلبی و توانمندسازی افراد کمتر برخوردار ساکن در محلات با استقاده از ظرفیتهای محلی گروههای جهادی و مردمی از جمله موضوعات مطروحه در این نشست بود.

این گزارش حاکی است، به کار بستن طرحهای ابتکاری جدید در زمینه برگزاری مراسم ملی، مذهبی و  سایر مناسبت‌ها و ارزیابی اقدامات بنیادی در زمینه تولید محتوای آموزش به منظور مدیریت مصرف برق وآب در فصل تابستان از دیگر مباحث هم اندیشی مذکور به شمار می رود.

انتهای پیام/

۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۵:۵۶
کد خبر: 56134

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 3 =