تعیین تکلیف ۴ گود پرخطر در منطقه ۲۲

در راستای ضرورت پایش، رصد و تعیین تکلیف گودهای غیرمجاز و ناایمن ناحیه ۳ منطقه ۲۲، نمایندگان و مشاورین معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران از گودهای پرخطر این ناحیه دیدن کردند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، در این بازدید چندساعته ۷ گود پرخطر بررسی و پایش شد که از مجموع آنها ۴ مورد رفع خطر و ۳ مورد گود رها شده نیز تعیین تکلیف شدند.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲۲ با بیان اینکه ایمن سازی گودهای پرخطر رها شده به شکل ویژه در دستور کار مدیریت شهری این منطقه قرار دارد؛ گفت: باتوجه به حجم بالای ساخت و ساز در این منطقه بعضا شاهد آن هستیم که مالکین بعد از مرحله گودبرداری به دلایل مختلف گود را رها می کنند و موجب ناایمنی و خطر برای رهگذران و ساکنان محلات می شوند؛ که در این خصوص مدیریت شهری برای پیشگیری از وقوع حادثه اقداماتی را در دستور کار قرار می دهد.

محمدحسن فصیح خاطرنشان کرد: در طرح ایمن سازی گودهای پرخطر به همت معاونت شهرسازی و معماری و کارشناسان این معاونت در نواحی شش گانه منطقه در ابتدا شناسایی این گودها در دستور کار قرار گرفته است.

وی یادآور شد؛ یکی از اقدامات پیشگیرانه در این زمینه در مرحله نخست صدور اخطاریه به مالک، سپس نصب حفاظ در اطراف این گودها و نهایتا پرکردن گود است.

انتهای پیام/

۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۴
کد خبر: 56138

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 9 =