رفع خطر و ایمن‌سازی معابر با جمع‌آوری شاخه‌های شکسته و درختان واژگون

معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری منطقه١٢ تهران از رفع خطر و ایمن‌سازی معابر با جمع‌آوری شاخه‌های شکسته و درختان واژگون در پی طوفان عصرگاهی روز گذشته خبر داد.

به‌گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه١٢ تهران؛ فرزاد هنرور گفت: طبق اعلام گزارش هواشناسی درباره تغییرات جوی و احتمال وقوع توفان و وزش باد شدید، با هماهنگی شهرداران نواحی شش‌گانه و نیروهای اجرایی و همچنین آتش نشانی و اورژانس برای آمادگی هرچه بیشتر درمقابل آثار ناشی از وقوع توفان و احتمال بروز خسارت به مردم و تاسیسات شهری، عوامل اجرایی و اکیپ‌های عملیاتی نواحی با ادوات و تجهیزات کامل در معابر اصلی مستقر و هرگونه اتفاق و حادثه را تحت کنترل گرفتند.

‌هنرور، اضافه کرد: مهمترین وظیفه عوامل شهرداری درچنین مواقعی حضور در صحنه و اقدام به موقع درجهت حفظ آرامش خاطر مردم، تامین امنیت جانی و مالی آنان و پیشگیری از بروز خسارت‌های احتمالی است. در زمان وقوع توفان شدید شکسته‌شدن برخی از شاخه‌های سنگین و پربار درختان و حتی سقوط درختان خشکیده و دارای ریشه‌های سست و ناپایدار طبیعی است، اما پس‌ ازآن ایمن‌سازی و رفع خطر و بازگشایی مسیر اهمیت بیشتری پیدا می‌کند؛ چرا که باعث ترافیک و راهبندان در معابر و گلایه‌مندی شهروندان خواهد شد.

‌معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری منطقه١٢ تهران، ادامه داد: در طوفان عصرگاهی امروز به چند اصله درخت واقع درخیابان‌های بهشت، فیاض‌بخش، خراسان تقاطع کوچه فومنی و همچنین ٢ اصله درخت چنار و صنوبر با بن ١٨٠ و ٢٩٠ سانتی‌متری درمحدوده منطقه آسیب جدی وارد شده بودکه با حضور میدانی و در صحنه عوامل اجرایی نواحی و همکاری نیروهای آتش‌نشانی اقدامات ضروری برای رفع خطر انجام و معابر مذکور برای عبور و مرور رانندگان و شهروندان پاکسازی و ایمن‌سازی شد.

انتهای پیام/

۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۵:۲۱
کد خبر: 56148

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 7 =