برگزاری دوره آموزشی پرسنل سامانه تلفنی۱۸۴۲ شرکت شهر سالم

جلسه آموزشی کارکنان سامانه تلفن گویای ۱۸۴۲ شرکت شهر سالم با هدف مدیریت پیام و تماس‌ها و تسریع در پاسخگویی به مخاطبان در ساختمان ستادی شرکت برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شرکت شهر سالم، معاونت برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شرکت در ادامه آموزش‌های قبلی و با هدف آشنایی بیشتر کارکنان سامانه تلفن ۱۸۴۲ با این سیستم، یک دوره‌ی آموزشی با حضور نمایندگان واحدهای مختلف شرکت و کارکنان این سامانه در سالن شهدای سلامت شرکت برگزار کرد.

با حضور نمایندگان واحدهای مختلف شرکت شهر سالم از جمله معاونت درمان در این جلسات، کارکنان این سامانه بطور کامل با وظایف هر واحد جهت راهنمایی تماس‌گیرندگان آشنا شدند. همچنین در این دوره آموزشی راه‌های ارتباط موثر جهت ارائه پاسخ کامل، صحیح و شفاف و راهنمایی ذینفعان آموزش داده شد.

سامانه تلفن گویای ۱۸۴۲ شرکت بعد از تکمیل زیرساخت‌ها و تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری آن، در حال حاضر بصورت آموزشی و قبل از راه‌اندازی کامل در حال رفع مشکلات و عیوب احتمالی است.

گفتنی است، سامانه تلفنی۱۸۴۲ قرار است در راستای تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی منظم و یکپارچه به تماس‌ها به زودی راه ارتباطی کارکنان و بازنشستگان شهرداری و شهروندان با شرکت شهر سالم شهرداری تهران باشد.

انتهای پیام/

۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۷
کد خبر: 56152

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 7 =