تکمیل فاز نخست و افتتاح پایانه جدید شرق تهران طی هفته‌های آتی

سرپرست دفتر پایش برنامه کنترل پروژه و ارزیابی عملکرد شهرداری تهران از پیشرفت ۹۰ درصدی فاز نخست احداث پایانه جدید شرق پایتخت خبرداد و گفت: با حمایت های صورت گرفته و تلاش‌های شبانه‌روزی اجزای پروژه، پایانه جدید شرق در هفته‌های آتی افتتاح خواهد شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی دفتر پایش برنامه، کنترل پروژه و ارزیابی عملکرد شهرداری تهران، علی علاءالدینی در خصوص آخرین وضعیت پیشرفت این پروژه اظهار داشت: هم اکنون فاز اول پایانه جدید شرق تهران در مرحله محوطه سازی و آسفالت ریزی است و روند تامین و استقرار تجهیزات داخلی از جمله تأسیسات، نصب آسانسورها و پله برقی آن هم به زودی تکمیل می شود. همچنین در فاز دوم نیز برخی ظرفیت های تکمیلی پروژه ایجاد خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: با افتتاح فاز اول پایانه جدید شرق، انتقال پایانه شرق فعلی نیز با برنامه ای از پیش تعیین شده انجام خواهد شد.

علاء الدینی اعلام کرد: با توجه به پیشرفت قابل ملاحظه فاز نخست این پروژه، پایانه جدید شرق تهران در هفته های آتی افتتاح و سپس به بهره‌برداری می رسد.

گفتنی است پایانه جدید شرق تهران (موسوم به پردیس مسافری شرق) در زمینی به مساحت تقریبی ۱۳ هکتار، در منتهی‌الیه بزرگراه شهید زین‌الدین و در تقاطع با بزرگراه شهید یاسینی، همجوار با بوستان سرخه‌حصار قرار دارد که از مهمترین ویژگی‌های آن، اجرای سیستم هوشمندسازی در این مرکز تبادل سفر است.

انتهای پیام/

۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۶
کد خبر: 56154

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =