آماده‌سازی جایگاه موقت عرضه بهداشتی دام در روزهای عرفه و عید سعید قربان

شهردار منطقه ۲۰ گفت: به منظور خدمات‌رسانی بهینه به شهروندان همزمان با روز عید سعید قربان، جایگاه عرضه و ذبح بهداشتی دام در منطقه ۲۰ برپا می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ رضا شنگی اظهار داشت: جایگاه عرضه دام منطقه ۲۰ در خیابان شهید رجایی، جنوب به شمال، جنب مرکز معاینه فنی خودرو شهید چمران و در محیطی به مساحت ۳ هزار متر مربع برگزار می شود و در روزهای ۲۷ و ۲۸ خرداد ماه آماده خدمت رسانی به شهروندان است.

شنگی با بیان اینکه به منظور برگزاری هرچه بهتر مراسم قربانی، همه امکانات و ظرفیت ها به کار گرفته شده تا شهروندان با اطمینان خاطر، نسبت به ادای نذورات خود اقدام کنند، افزود: این جایگاه با هدف اطمینان از قیمت و سهولت در دسترسی شهروندان به دام بهداشتی و سالم و نیز به جهت جلوگیری از آلودگی محیطی در ۵ غرفه جهت عرضه دام  ایجاد شده است و دامها با قیمت مصوب سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار عرضه می شود.

وی اضافه کرد: عرضه و ذبح دام کاملاٌ بهداشتی و تحت نظارت گروه دامپزشکی و ناظران شرعی و گروه قصاب مجرب مستقر در جایگاه انجام خواهد شد و تمام خدمات دامپزشکی و ذبح دام برای شهروندان و مراجعین بصورت رایگان انجام می شود.

شنگی ادامه داد: ساعت کار جایگاه در روز عرفه از ساعت ۹ صبح تا ۱۹ و در روز عید سعید قربان از ساعت ۴ صبح تا ۱۵ است و شهروندان می توانند در روز های عرفه و قربان با مراجعه به این مراکز دام خود را تهیه نمایند. 

انتهای پیام/

۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۰
کد خبر: 56162

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 4 =