آغاز بهره‌برداری از ورودی جدید ایستگاه مترو تئاتر شهر؛ بزودی

با بهره‌برداری از ورودی دوم ایستگاه مترو تئاتر شهر، روند رفت و آمد مسافران شبکه حمل و نقل عمومی از محدوده زیرگذر چهارراه ولیعصر (عج) تسهیل خواهد شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) مهندس "حسن کاووسی فر" مجری خط ۴ مترو تهران در خصوص زمان بهره‌برداری از ورودی دوم ایستگاه مترو تئاتر شهر گفت: ورودی شمال شرقی ایستگاه مترو تئاتر شهر، شامل یک گالری به طول ۳۵ متر، یک راه پله عادی و دو دستگاه پله برقی است که دومین مسیر ورود و خروج مسافران از محدوده زیرگذر چهارراه ولیعصر(عج) به حساب می‌آید. این پروژه در قالب کارهای باقیمانده فاز غربی خط ۴ در دستور کار قرار گرفت و پس از انجام عملیات سازه‌ای و نازک کاری،  هم اکنون مرحله نصب پله‌های برقی را سپری می‌کند و بزودی در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

مجری خط ۴ در مورد تاثیرات بهره برداری از ورودی دوم ایستگاه مترو تئاتر شهر گفت: با افتتاح این ورودی جدید، مسافران شبکه مترو، حق انتخاب بیشتری برای تعیین مسیر ورود و خروج از این ایستگاه پیدا کرده و جریان تردد در محدوده زیرگذر چهارراه ولیعصر (عج) نیز به نوبه خود سامان خواهد یافت.

در مورد سایر پروژه‌های در حال انجام خط ۴ متر تهران گفتنی است، پیگیری عملیات احداث ۲ ایستگاه باقی مانده بخش توسعه غربی این خط به همراه تکمیل ورودی‌های دوم و سوم ایستگاه علامه جعفری و همچنین راه‌اندازی ورودی دوم ایستگاه شادمان در کنار ساخت گالری ارتباطی خط ۲ به خط ۴، از دیگر اقدامات اجرایی این خط به حساب می‌آید.

انتهای پیام/

۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: 56168

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 1 =