اجرای ۲۲۸ فعالیت خدمات شهری، عمرانی، ترافیکی و اجتماعی در محورهای منتخب طرح الگوی خدمت

۲۲۸ فعالیت با موضوع خدمات شهری، فنی و عمران، حمل و نقل و ترافیک و اجتماعی و فرهنگی در ۷ محور منتخب طرح «الگوی خدمت» در محلات شهرداری منطقه ۱۵ انجام می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مهدی پورقاسم معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی منطقه با اشاره به اینکه هدف اصلی طرح الگوی خدمت یک خدمت ملموس و قابل درک برای شهروندان است که همگی در راستای جلوگیری از فرسوده شدن شهر و ارتقاء سطح خدمات دهی به شهروندان در حال انجام است گفت: به همین سبب طرح "الگوی خدمت " با رویکرد ایجاد محورهای شهری نمونه، تمامی موضوعات ترافیکی، عمرانی و خدمات شهری را در برمی‌گیرد.

به گفته وی؛ پیش از اجرای طرح  تمام ابعاد و ایرادات  محورهای منتخب از لحاظ کارکردی و زیبایی بصری شناسایی و اصلاح موارد در دستور کار قرار گرفت.

پورقاسم اضافه کرد: این طرح در ۷ محور منتخب در نواحی هفتگانه شامل خیابان ۱۷ شهریور، شهید ذوالفقاری، شهید رضایی، ابوذر، شهید ابراهیمی، بیست متری افسریه و ابومسلم خراسانی  در حال اجراست.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی منطقه به توضیح مجموعه اقدامات در این محور ها پرداخت و افزود: ۸۷ فعالیت خدمات شهری، ۱۰۵ فعالیت حمل و نقل و ترافیک، ۲۴ فعالیت فنی و عمران و نیز ۱۲ مورد فعالیت اجتماعی و فرهنگی در این محور ها طبق برنامه پیش بینی شده انجام خواهد شد.

پورقاسم در ادامه با اشاره به بازدید های مستمر از فرایند اجرای محورهای الگوی خدمت‌ بر لزوم تحول محسوس سیمای بصری محورهای  پرتردد شناسایی شده تاکید کرد.

طرح "الگوی خدمت " از سوی مدیریت ارشد شهرداری تهران با رویکرد ایجاد تحول در محورهای الگوی خدمت‌ معرفی شد که  از روز نخست ابلاغ به منطقه، فرایند رصد، ارزیابی برآورد و برنامه ریزی های لازم به منظور کارکرد محور های مورد اقدام، برای شهروندان منطقه انجام و معاونت های اجرایی رفع موارد شناسایی شده معابر را در دستور کار قرار دادند.

انتهای پیام/

۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۴
کد خبر: 56176

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 4 =