جشنواره رنگ‌آمیزی و هنرنمایی بر روی دیوارهای محلات منطقه ۱۳ برگزار می‌شود

شهردار منطقه ۱۳ از برگزاری جشنواره با عنوان "نوجوان مسئول" با محوریت رنگ آمیزی و هنرنمایی بر روی دیوارهای محلات خبر داد .

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمد هادی علی احمدی ، شهردار منطقه۱۳ با اشاره به نقش تعیین کننده احساس مسئولیت پذیری در مسیر زندگی افراد و ضرورت تقویت این حس در دوران نوجوانی گفت: با همکاری معاونت های امور اجتماعی و فرهنگی و خدمات شهری و محیط زیست منطقه و مشارکت کانون نوجوانان و مدیریت محلات، جشنواره ای برای مشارکت نوجوان در امور شهری با عنوان نوجوان مسئول در ادامه ویژه برنامه های خلاقانه  برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره با محوریت رنگ آمیزی و هنرنمایی بر روی دیوار های محله های با مشارکت نوجوان برگزار می شود، افزود: با هماهنگی های انجام شده، ضمن ثبت نام از علاقه مندان، تجهیزات رنگ آمیزی در اختیار نوجوانان قرار داده و تیم های منتخب نیز در چهارچوب و معیار های مشخص شده سازمان زیباسازی شهر تهران در دیوارهای مشخص شده از سوی اداره زیباسازی منطقه  به هنر نمایی می پردازند.

شهردار منطقه ۱۳ ادامه داد: در این جشنواره به تمامی شرکت کنندگان گواهی حضور و هدیه ای به رسم یادبو اهدا و پس از داوری آثاز از سوی اداره زیباسازی ، جوایز نفیس به سه تیم برتر تعلق می گیرد. علاقه مندان جهت شرکت در این جشنواره تا سی خرداد فرصت دارند، به نزیکترین سرای محله مراجعه کنند.

انتهای پیام/

۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۵
کد خبر: 56186

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 1 =