رانندگان اتوبوس و تاکسی منطقه ۱۳ با «روانشناسی در ترافیک» آشنا می‌شوند

کارگاه آموزشی «روانشناسی در ترافیک» با هدف فرهنگسازی و رفتارهای صحیح ترافیکی ویژه رانندگان حمل و نقل عمومی شهرداری منطقه ۱۳ برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، سید امیر سید هنجن، معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه ۱۳ گفت: در ادامه ویژه برنامه های خلاقانه ترافیکی و فرهنگسازی رفتار های صحیح ترافیکی، اولین کارگاه آموزشی روانشناسی در ترافیک در محل ساختمان ستادی شهرداری منطقه برگزار شد.

وی با اشاره به آموزش فرهنگ ترافیک و ایمنی تردد برای رانندگان حمل و نقل عمومی منطقه افزود: برهمین اساس و در گام نخست، کارگاهی با موضوع «روانشناسی ترافیک» ویژه رانندگان اتوبوس و تاکسی پیش بینی شده و کارگاه آموزشی  مرتبط با این موضوع در سرای محلات و مدارس نیز دردستور کار برنامه های آموزشی قراردارد.

هنجن افزود: آموزش فرهنگ ترافیک از اهمیت بسیار بالایی در حوزه شهروندی و ایمنی تردد برخوردار است و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و یادگیری تاب‌آوری، هنگام رانندگی می‌تواند باعث کاهش تصادفات جرحی و فوتی و به دنبال آن کاهش ترافیک و اضطراب و استرس ناشی از این اتفاقات در سطح جامعه شود.

معاون حمل و نقل ترافیک منطقه خاطرنشان کرد: کنترل خشم و آشنایی با مضرات مواد دخانیات در رانندگی و کاهش سوانح ترافیکی از جمله مباحث مطرح شده در این کارگاه‌ها است.

انتهای پیام/

۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۳
کد خبر: 56192

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 12 =