جلسه ستاد هماهنگی و برنامه‌ریزی منطقه ۱۲ در راستای برگزاری جشن غدیر برگزار شد

جلسه ستاد هماهنگی و برنامه‌ریزی منطقه ۱۲ با هدف برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های فرهنگی و هنری با حضور معاون اجتماعی و فرهنگی این منطقه و جمعی از مدیران معاونت اجتماعی و مدیران اجتماعی نواحی برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲، معاون فرهنگی و اجتماعی منطقه با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم جشن غدیر را به شکل هرچه باشکوه تر برگزار کنیم بیان داشت: در این راستا این معاونت اقدام به برپایی غرفه ۷۰ متری فرهنگی، ورزشی، شهروندی و آموزشی در محور انقلاب خواهد کرد. 

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت گروه ها و هیات ها در زمینه برگزاری جشن غدیر استفاده کرد عنوان کرد: امید است با یک برنامه ریزی خوب و منجسم جشنی باشکوه و ماندگار در تهران برگزار کنیم.

سید امیر حسین ساداتی به تشریح برنامه های متنوع جشن ویژه عید غدیر پرداخت و بیان داشت: برگزاری غرفه در جشن ۱۰ کیلومتری غدیر، برپایی ایستگاه صلواتی و آذین بندی و نورپردازی سطح منطقه، نواحی شش گانه و سرای محلات از جمله مواردی است که قرار است با همکاری مجموعه مدیریت شهری و ظرفیت گروه ها و هیات های مذهبی برگزار شود.

معاون اجتماعی وفرهنگی منطقه ۱۲ از همه مدیران حوزه اجتماعی درخواست کرد تا با برنامه ریزی مدون ودقیق نسبت به اجرای هر چه بهتر جشن غدیر آمادگی کسب کنند.

انتهای پیام/

۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۳
کد خبر: 56198

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =