آغاز جشنواره‌های فرهنگی و تفریحی ویژه بانوان منطقه ۸‌

اعزام بیش از ۷۰۰ نفر از بانوان منطقه۸ به جشنواره‌های فرهنگی و تفریحی ویژه بانوان آغاز شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۸؛ میلاد علی‌نیا معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه از اعزام بانوان سطح منطقه به جشنواره‌های فرهنگی و تفریحی در بوستان‌های ویژه بانوان سطح تهران خبر داد و گفت: اجرای این طرح تا پایان تابستان در دستور کار اداره بانوان قرار گرفته است.

وی با اعلام خبر آغاز اجرای این طرح از خرداد ماه سال جاری ادامه داد: تاکنون تعداد ۳ دستگاه اتوبوس به مناطق دارای بوستان‌های ویژه بانوان (۱۶ و ۱۹) اعزام شده و مقرر است تا پایان تابستان تعداد ۱۹ دستگاه اتوبوس دیگر با مشارکت بیش از ۷۰۰ نفر به صورت هفتگی به دیگر مناطق اعزام شود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه۸ این اقدام را در راستای ایجاد و نشاط شهروندی برای بانوان در فصول مختلف سال به ویژه فصل تابستان اعلام و تصریح کرد: اطلاع رسانی‌ این جشنواره‌ها توسط سرای محلات۱۳گانه انجام می‌شود و بانوان علاقمند می‌توانند جهت شرکت در این‌ جشنواره فرهنگی، از طریق سرای محله خود ثبت‌نام نمایند.

بر اساس این گزارش، برگزاری این تورها به طور اختصاصی ویژه بانوان کارمند، مادران و کودکان، بانوان و دختران، بانوان سالمندان و کنشگران اجتماعی ریحان شهر به مناطق ۱۸،۱۶،۱۵،۴،۲۲ در دستور کار قرار گرفته و در حال اجرا است.

انتهای پیام/

۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۴
کد خبر: 56208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 7 =