بررسی و ارزیابی ۲۴ پرونده در دهمین کمیته نمای منطقه ۱۹

دهمین نشست کمیته نمای منطقه ۱۹ با حضور اعضای کمیته نمای این منطقه عضو علمی طراحی شهری، عضو علمی معماری، نماینده شورای اسلامی شهر تهران، جانشین معاون شهرسازی و معماری و دبیر کمیته نمای این حوزه برگزار و ۲۴ پرونده شهرسازی بررسی و ارزیابی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مجید دست‌مرد معاون شهرسازی و معماری بیان کرد: با توجه به اینکه نماهای ساختمانی در شکل دهی شهر نقش بسزایی دارند، هر نوع نمایی با هر نوع مصالح ساختمانی و با هر هزینه ای که ساخته شود علاوه بر زیبایی ظاهری و آرامش بصری باید بتواند آسایش و ایمنی ساکنین و شهروندان را فراهم آورد که در همین راستا کمیته نما برای ارزیابی نماها تشکیل می شود.

وی ادامه داد: پرونده های مربوط به نماهای مغایر، پایان کار، عدم خلاف برای تغییر نمای مصوب، نمای پرونده های شهرسازی در مرحله پیش نویس، تغییر نمای مصوب مورد درخواست مالک یا شهروند، مغایرت نمای اجرا شده با نمای مصوب و ارجاع به کمیته نما بررسی و ارزیابی شد.

دست‌مرد اظهار کرد: در دهمین جلسه کمیته نمای منطقه ۱۹ بر نصب بنر نمای مصوب در حین اجرای نمای ساختمان روی حصار کارگاهی، رعایت الزامات ایمنی و رعایت استانداردهای مرتبط با سایر عناصر نما تأکید شد.

معاون شهرسازی و معماری یادآور شد: در اجرای نماهای مصوب ساختمان های این منطقه اغلب ترکیب چند مصالح با سبک مدرن به صورت ترکیبی از متریال سنگ و آجر استفاده می شود.

انتهای پیام/

۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۰
کد خبر: 56213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 11 =