بوستان‌های منطقه ۲۲ ایمن‌ و مناسب‌سازی می‌شوند

با همکاری معاونت فنی و عمران و شهرداری ناحیه یک منطقه ۲۲ و به منظور امکان دسترسی بیشتر کودکان و نوجوانان به فضای بازی و تفریح، ایمن‌سازی و مناسب‌سازی بوستان‌های این ناحیه در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، معاون فنی و عمرانی منطقه با اشاره به اهمیت مناسب سازی فضاهای شهری و لزوم توجه مدیریت شهری به استفاده همه اقشار و گروههای سنی از بوستان های سطح منطقه گفت: طی پیمایش میدانی از وضعیت ظرفیت های شهری بویژه بوستان ها، با ارائه دستور و راهکارهای لازم، مناسب سازی و ایمن سازی بوستان‌های نواحی شش‌گانه با در نظر گرفتن پیوست فکری، فرهنگی اقتصادی و اجتماعی در دستور کار قرار گرفت.

رضا ایرانشاهی بیان کرد: در راستای انتظام بخشی و ایمن سازی بوستان ابریشم در ناحیه یک برای شهروندان، تعدادی راهبند با هدف مسدود کردن مسیر ورود وسایل نقلیه غیرمجاز در بوستان ابریشم نصب و به منظور حفظ محیط زیست منظر شهری عملیات اجرای دیوار بتنی پیش ساخته در اطراف آن آغاز شد.

وی یادآور شد: بوستان ابریشم در ساعات پایانی روز نیاز به امنیت بیشتر و کنترل بیشتری دارد تا عموم شهروندان بتوانند بیشتر از آن استفاده کنند و به منظور رفاه حال شهروندان و استفاده بهینه از فضاهای سبز شهری، بوستان های ناحیه ایمن سازی می شوند.

انتهای پیام/

۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۳
کد خبر: 56214

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 11 =