تمرین آمادگی سازمان‌های خدمات‌رسان منطقه ۲۲ در مواجهه با سیلاب

در راستای پیشگیری از بروز مخاطرات احتمالی سیلاب و آبگرفتگی، نشست فصلی مدیریت بحران و کمیته پدافند غیر عامل منطقه ۲۲ با حضور نمایندگان ارگان‌های خدمات‌رسان به میزبانی ناحیه ۶ منطقه برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، در این نشست مواردی در خصوص تمرین آمادگی در مواقع سیلاب،آبگرفتگی معابر و چگونگی عملکرد سازمان های خدمات رسان متناسب با شرایط وقوع آبگرفتگی معابر و احتمال خسارت به اماکن مسکونی عنوان شد.

عظیمی دبیر ستاد مدیریت بحران و پدافند غیرعامل منطقه ۲۲ در سخنانی با تاکید بر هم افزایی بیشتر سازمان های مربوطه در مدیریت آب‌های سطحی و حل و فصل مشکلات مرتبط با سیلاب در منطقه گفت: امروزه توجه به توسعه، بهره‌برداری و نگهداری از تأسیسات و زیرساختهای شهری به دلایل مختلف اهمیت بالایی دارد. در این راستا مدیریت، جمع‌آوری و دفع فاضلاب و آب‌های حاصل از بارندگی بسیار موردتوجه است و عدم توجه به این مسئله باعث بروز مشکلات فراوانی می شود.

در پایان این نشست نیز مواردی جهت پیگیری به نمایندگان سازمان های آتش نشانی، آبفا، هلال احمر و اداره خدمات شهری ناحیه ارائه شد و مقرر شد؛ در اولین فرصت مانور عملیاتی در راستای مدیریت سیلاب و آبگرفتگی معابر در این ناحیه اجرا شود.

انتهای پیام/

۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۷
کد خبر: 56255

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 4 =