ارزیابی پروژه‌های طرح تحول بیست‌گانه و محورهای الگوی خدمت منطقه ۱۵

پروژه‌های طرح تحول بیست گانه خدمت و محورهای الگوی خدمت در منطقه ۱۵ با حضور معاون هماهنگی مناطق اداره کل هماهنگی، نظارت و کنترل معاونت امور مناطق شهرداری تهران رصد و ارزیابی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، امیر مرشدی زاده معاون هماهنگی مناطق اداره کل هماهنگی، نظارت و کنترل معاونت امور مناطق شهرداری تهران به همراه معاونان برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی، خدمات شهری و محیط زیست و فنی و عمران منطقه ۱۵، از کارگاه های فعال طرح تحول بیست گانه خدمت و  محورهای خدمت این منطقه بازدید و از نزدیک در جریان وضعیت اجرایی آنها قرار گرفتند.

مهدی پورقاسم معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی منطقه نیز با اشاره به نگاه ویژه مدیریت شهری در طرح تحول ۲۰گانه خدمت و الگوی خدمت به تشریح آخرین وضعیت پروژه های شاخص درحال اجرا پرداخت و همچنین در این بازدید از پروژه‌های احداثی در دست اجرا نظیر کوی آزادی، کلینیک گل و گیاه بوستان فدائیان اسلام نیز بازدید شد.

هادی صدیقی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه در حاشیه این بازدید ضمن اشاره به اقدامات قابل توجه در حوزه‌ خدمات شهری... به منظور ارتقای کیفیت زندگی شهروندان منطقه بر همکاری همه جانبه تمامی بخش ها برای اجرای با کیفیت طرح تحول ۲۰ گانه و الگوی خدمت تاکید کرد.

 علی روحانی معاون فنی و عمران منطقه نیز با اشاره به  تسریع روند پیشرفت پروژه عمرانی گفت: بندهای بیست‌گانه و محورهای منتخب از تاکیدات مهم شهردار تهران و جزو اصلی‌ترین کار مناطق و نواحی است، با این تفاوت که در این طرح با طبقه‌بندی اقدامات جاری نواحی، موضوعات براساس مطالعات بالادستی و هماهنگی با معاونت‌های تخصصی با یک ساز و کار مشترک احصاء، برنامه‌ریزی و در حال انجام است.

در این بازدید دو محور الگوی خدمت شامل خیابان شهید ابراهیمی و ابوذر رصد و ارزیابی شد، همچنین از پروژه‌های طرح تحول بیست گانه خدمت نظیر مقبره الشهدای بوستان ولیعصر(عج)، مخزن بوستان کوهسار و مخزن بسیج، کلینیک گل و گیاه بوستان فدائیان اسلام، سرویس بهداشتی بوستان کوی آزادی و ... بازدید شد و مورد ارزیابی قرار گرفت.

انتهای پیام/

۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۰
کد خبر: 56261

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 8 =