خدمات‌دهی جایگاه عرضه بهداشتی دام منطقه ۱۵ به شهروندان

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۵ از خدمات‌دهی جایگاه ثابت عرضه دام مشیریه در بزرگراه امام رضا(ع) در آستانه عید سعید قربان و سنت حسنه قربانی به شهروندان با بیش از هزار رأس دام زنده خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، هادی صدیقی ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن عید سعید قربان گفت: جایگاه ثابت عرضه دام در این منطقه با تمام الزامات بهداشتی نظیر حضور دامپزشک به منظور بررسی و در صورت نیاز قرنطینه دام بیمار انجام می شود و نیروهای اورژانس، آتش نشانی و یگان حفاظت  نیز در محل حضور دارند.

او با اشاره به ساعات کاری این جایگاه در این روزها افزود: جایگاه مذکور امروز همزمان با روز عرفه از ساعت ۹ صبح تا ۱۹ و روز عید سعید قربان نیز از ساعت ۳ صبح تا ۱۴ به شهروندان خدمات ارائه می کند.

صدیقی با اشاره به اینکه تدابیر لازم به منظور ممانعت از فعالیت عرضه دام غیر بهداشتی در محدوده منطقه اندیشیده شده است، خاطر نشان کرد: نصب بنرهای اطلاع رسانی در ارتباط با جایگاه عرضه بهداشتی دام و برنامه ریزی جهت برپایی ایستگاه فرهنگی از دیگر فعالیت های اجرایی در این زمینه خواهد بود.

همچنین با هدف هویت بخشی و آذین بندی سیمای بصری شهر، پوستر، بنر های تبلیغاتی و ریسه نوری و پارچه ای در معابر و ساختمان های منطقه نصب شده است.

جایگاه عرضه ثابت دام مشیریه در بزرگراه امام رضا(ع) نرسیده به بازار گل امام رضا(ع)، لاین کندرو واقع است و روز عرفه از ساعت ۹ تا ۱۹ و عید سعید قربان از ساعت ۳ تا ۱۴ به شهروندان خدمات رسانی می کند.

انتهای پیام/

۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۴
کد خبر: 56268

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 12 =