لایروبی و پاکسازی شبکه‌های اصلی هدایت آب‌های سطحی منطقه ۱۷/ نصب ۲۵ دریچه منهول بر روی کانال‌های هدایت آب‌های سطحی

شهردار منطقه ۱۷ با اشاره به ضرورت لایروبی و پاکسازی شبکه‌های اصلی هدایت آب‌های سطحی منطقه، گفت: با تلاش نیروهای اداره مسیل‌ها و قنوات و به منظور دسترسی بهتر جهت پاکسازی و لایروبی کانال‌ها و جلوگیری از ایجاد بحران در زمان بارندگی و سیلاب‌های شهری، عملیات احداث و بازگشایی ۲۵ عدد منهول اجرا شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، رضا سیفی شهردار منطقه با اشاره لایروبی و پاکسازی شبکه های اصلی هدایت آب های سطحی منطقه، گفت: لایروبی و پاکسازی شبکه های اصلی هدایت آب های سطحی یکی از ماموریت های مهم و حیاتی معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه است و از انسداد مسیر و آب گرفتگی های احتمالی جلوگیری می کند.

سیفی تصریح کرد: بازدیدهای زیرسطحی توسط گروه پایش اداره مسیل ها از وضعیت شبکه اصلی هدایت آب های سطحی منطقه به صورت مستمر انجام می شود. در بازدیدهایی که اخیراً انجام گردید، به علت ورود حجم زیادی از رسوبات که بعد از بارندگی های سیلابی از مناطق بالادست وارد شبکه های هدایت آبهای سطحی شد ، با بازگشایی و احداث منهول های جدید حجم زیادی از این رسوبات لایروبی گردید.

شهردار منطقه ۱۷ با اشاره به احداث و بازگشایی منهول در تعدادی از شبکه اصلی هدایت آب های سطحی تعدادی از خیابان های منطقه، اظهار کرد: با تلاش نیروهای اداره مسیل ها و قنوات و به منظور تامین آسایش و رفاه شهروندان،عملیات احداث و نصب ۲۵ عدد دریچه منهول در خیابان های فتحی، برزو، رشیدی جهان، نیک نفس، بوستان بهاران و اتوبان جوانه و نقاط حساس اجرا شد.

وی خاطرنشان کرد: تا اتمام این طرح جهادی، مقدار قابل توجهی از کانال های هدایت آب های سطحی به طور کامل لایروبی و پاکسازی خواهند شد.

انتهای پیام/

۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۵
کد خبر: 56270

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 12 =