رصد و بررسی زیرساخت‌های شهری در قالب طرح ۳۶۰ درجه

مدیرکل هماهنگی، نظارت و کنترل معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، اجرای مستمر طرح ۳۶۰ درجه را در بهبود زیرساخت‌های منطقه ۱۰ موثر ارزیابی کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛ نخستین نشست توجیهی فاز دوم طرح ۳۶۰ درجه با حضور محمد فیاض مدیرکل هماهنگی، نظارت و کنترل معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، مهدی اخ الصنایع‌ شهردار منطقه ۱۰، شهرداران نواحی و مدیران شهری برگزار شد.

در این نشست، مدیرکل هماهنگی، نظارت و کنترل معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران با اشاره به طرح‌های سه‌گانه خدمت در پایتخت «طرح تحولی ۲٠گانه خدمت، الگوی خدمت و ۳۶٠ درجه»، ابتدا نقاط قوت و ضعف فاز نخست طرح ۳۶۰ درجه را مطرح و بر رفع آنها تأکید کرد.

وی با اشاره به عملکرد مطلوب منطقه ۱۰ در اجرای فاز نخست طرح ۳۶۰ درجه افزود: با توجه به اینکه یکی از شاخص‌های ارزیابی نواحی اجرای صحیح طرح ۳۶۰ درجه است در همین راستا شهرداران نواحی در همه حوزه‌ها اهتمام ویژه‌ای داشته باشند تا زیرساخت‌های تقاطع و میدان‌ها اصلاح و تکمیل شود.

فیاض با اشاره به ابعاد مختلف این طرح در حوزه‌های فنی و عمرانی، خدمات شهری، ترافیکی، فرهنگی و اجتماعی ابراز امیدواری کرد که با اجرای مرحله دوم طرح ۳۶۰ درجه در نواحی ۱۲۴ گانه پایتخت، گام هایی بلند جهت کسب رضایتمندی شهروندان برداشته شود.

در ادامه «مهدی اخ الصنایع‌ شهردار منطقه ۱۰»، طرح تحولی ۲٠گانه خدمت، الگوی خدمت و ۳۶٠ درجه را از تکالیف ذاتی شهرداری برشمرد و گفت: اکثر فعالیت‌هایی که در مرحله نخست طرح ۳۶۰ درجه در این منطقه اجرا شده برای شهروندان کاملا مشهود است.

وی با اشاره به اقدامات شاخص این طرح در سال گذشته اظهار کرد: در فاز نخست طرح «من شهردارم» بیش از ۱۵۰ پروژه به اتمام رسید و در مجموع از  ۲۱۰ پروژه بهره‌برداری شد.
شهردار منطقه ۱۰ گفت: امیدواریم با تلاش و همکاری معاونان و مدیران اجرایی تا پایان سال حدود ۳۰۰ پروژه دیگر را در این منطقه به اتمام برسانیم.

انتهای پیام/

۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۲
کد خبر: 56278

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =