۳۰۰ قطعه تجهیزات ترافیکی در معابر شهری و بزرگراهی منطقه ۱۹ نصب و جانمایی شد

معاون حمل و نقل ترافیک منطقه ۱۹ بیان کرد: ایمنی معابر شهری، بزرگراهی و میادین با نصب ۳۰۰ قطعه تجهیزات و علائم هشداردهنده ترافیکی برای هدایت سرنشینان خودروها و تعیین مسیر بهسازی و ارتقا یافت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، لطیف پنداریان افزود: به منظور بهسازی و نوسازی تجهیزات ترافیکی و نگهداشت شهر ۱۶۰ قطعه استوانه ترافیکی در بزرگراه شهید هاشمی، بلوار علامه عسگر، جاده قدیم قم و معابر منتهی به شهر آفتاب نصب شد. ضمن اینکه برای عبور و مرور ایمن و کاهش مخاطرات ترافیکی در جناقی این محورها ۱۰ عدد کاشن تانک جانمایی شد.

این مسئول با بیان اینکه نصب و جانمایی علائم ترافیکی به منظور ارتقای سطح ایمنی، تسهیل در تردد امن در معابر اصلی و فرعی انجام می شود خاطر نشان کرد: از آنجایی که شرایط جوی باعث فرسودگی تجهیزات ترافیکی می شود به منظور نگهداشت این علائم طی گشت زنی مستمر نسبت به تعویض، تعمیر و جانمایی مجدد آنها اقدام می شود.

پنداریان نصب ۱۰ بشکه ترافیکی و ۱۰ متر شبرنگ در معابر منتهی به حرم مطهر، ابتدای نیوجرسی های منصوبه و خطر نما ها را از دیگر اقدامات معاونت حمل و نقل و ترافیک این منطقه عنوان کرد.

انتهای پیام /

۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۳
کد خبر: 56298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 12 =