برگزاری ویژه برنامه‌های سلامت‌محور در هفته ملی سلامت مردان در منطقه ۲۲

هفته ملی سلامت مردان با شعار «مردان سالم ایران قدرتمند و جوان» در منطقه ۲۲ برگزار می‌شود. در این هفته ویژه‌برنامه‌های سلامت‌محور با هدف آگاه‌سازی مردان نسبت به سلامت و تندرستی خود و نیز دسترسی آنان به اطلاعات مورد نیاز جهت ارتقاء سلامت اجرا می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه، با تأکید بر لزوم آگاهی‌بخشی عمومی و حساس‌سازی مردان برای مراقبت از خود در این باره گفت: ویژه برنامه‌های سلامت محور همزمان با هفته پایانی خردادماه با هدف اطلاع‌ رسانی و حساس‌سازی مردان به عنوان نیمی از جمعیت کشور، با شعار مردان سالم ایران قدرتمند و جوان در سه محور اطلاع رسانی، آموزش و درمان در منطقه ۲۲ برگزار می شود.

حامد خداوردی یادآور شد: برگزاری میز خدمت در محلات ۱۲گانه منطقه به همت سراهای محلات، چکاپ و مشاوره تخصصی، برگزاری همایش‌های علمی پیشگیری از اضطراب و افسردگی، مشاوره پزشکی، برگزاری کارگاه های آموزشی، اندازه گیری قند و فشارخون، ورزش صبحگاهی و مسابقات ورزشی، اطلاع رسانی در سطح منطقه و ... خدماتی است که برای مردان در هفته سلامت مردان ارائه می شود.

وی بیان کرد: آگاهی از تغذیه مناسب و همچنین انجام ورزش‌های منظم، از عوامل مؤثر در سلامت و پیشگیری از بیماری ها است و افزایش سواد سلامت، آموزش‌های مرتبط با سلامت، نقش کلیدی در افزایش آگاهی و ارتقاء سطح سلامت کارکنان خواهد داشت.

انتهای پیام/

۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۵
کد خبر: 56325

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 2 =