آذین‌بندی فضاهای شهری به مناسبت عید قربان

رییس اداره زیبا سازی منطقه ۵ گفت: به منظور گرامیداشت عید قربان، شهرداری منطقه ۵ با هدف ایجاد سیمای بصری مناسب و حس نشاط بین شهروندان اقداماتی چون آذین‌بندی، نورپردازی و نصب بنرهای تبریک به ویژه در میادین اصلی این منطقه را در دستور کار خود قرار دارد.

به گزارش شهر به نقل از اداره روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، رضا هداوند رئیس اداره زیباسازی منطقه گفت: به منظور گرامیداشت عید قربان، شهرداری منطقه ۵ با هدف ایجاد سیمای بصری مناسب و حس نشاط بین شهروندان اقداماتی چون آذین‌بندی، نورپردازی و نصب بنرهای تبریک به ویژه در میادین اصلی این منطقه را در دستور کار خود قرار دارد.

هداوند همچنین از آماده سازی جایگاه عرضه و ذبح بهداشتی دام به منظور رفاه حال شهروندان در روز عید سعید قربان خبر داد و عنوان کرد: با توجه به ضرورت ارائه خدمات مناسب به شهروندان برای تامین دام بهداشتی مورد نیاز در روز عیدسعیدقربان ساخت جایگاه عرضه و ذبح بهداشتی دام در منطقه۵ در دستور کار قرار گرفت. همچنین با هدف سهولت دسترسی شهروندان به دام بهداشتی و فضاسازی با نصب ریسه های تزئینی جایگاه های تعیین شده به منظور سهولت شهروندان آماده شد و در این قربانگاه غرفه های عرضه دام بهداشتی همراه با مشاوره دامپزشکی جهت ارائه دام سالم معاینه شده با ذبح شرعی رایگان تدارک دیده شد.

گفتی است عزتی جانشین معاونت خدمات شهری و امور محیط زیست، جعفری مدیر کل خدمات شهری، صفی خانی معاون بازرسی خدمات شهری، بختیاری زاده رییس سازمان میادین و میوه وتره بار، عطایی مدیر کل محیط زیست و مهرابی معاون خدمات شهری منطقه از محل عرضه بهداشتی دام منطقه ۵ بازدید کردند.

انتهای پیام/

۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۵
کد خبر: 56364

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =