اجرای طرح عید تا عید در معابر شاخص منطقه ۲۲

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲۲ از اجرای ویژه طرح نگهداشت شهر در معابر محلی و پرتردد منطقه ۲۲ با عنوان طرح عید تا عید به مناسبت دهه ولایت خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، محمدحسن فصیح اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن اعیاد سعید قربان و غدیر خم، معاونت شهری منطقه ۲۲ شهرداری تهران با رویکرد جلب رضایت‌مندی شهروندان و صیانت از زیست شهر و ایجاد روحیه و تقویت فضای بصری شهر، اقدامات متنوعی را پیش‌بینی و به مرحله اجرا در می آورد.

وی افزود: آذین بندی،آماده‌سازی و فضاسازی معابر محلی از عید سعید قربان تا عید سعید غدیر خم با نصب پرچم‌ها و ریسه‌های رنگی و نورپردازی با همکاری اداره زیباسازی، استقرار ده ها نفر کارگر خدمات شهری با ادوات مکانیزه و امکانات در معابر شاخص به جهت اجرای بهینه طرح یادشده و انجام مقدمات لازم جهت برگزاری جشن بزرگ غدیر در منطقه ۲۲ و ... از جمله اقدامات پیش بینی شده این طرح است.

فصیح عنوان کرد: آماده سازی و آغاز خدمات‌دهی محل عرضه دام زنده و بهداشتی در مجاورت بوستان آبشار تهران ویژه ایام عرفه و قربان به همراه طرح ابلاغی سازمان مدیریت پسماند تحت عنوان نگهداشت عید تا عید در معابر شاخص محلی از جمله برنامه هایی بود که همزمان با عید قربان در منطقه ۲۲ اجرایی شد.

وی یادآور شد: همزمان با روز عید قربان و برگزاری سنت حسنه ذبح دام تمامی امکانات رفاهی ویژه شهروندان و مراجعین به مرکز عرضه دام زنده و بهداشتی منطقه در مجاورت بوستان آبشار تهران و همچنین استقرار دامپزشک، اجرای طرح خط کشی جهت پارک خووروها و ساماندهی پسماندهای غیر بهداشتی دام، تأمین امکانات رفاهی ویژه مراجعین به مرکز ثابت عرضه دام زنده و بهداشتی انجام شد.

انتهای پیام/

۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۰
کد خبر: 56367

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 1 =