بازدیدهای میدانی ادواری از وضعیت نگهداشت بوستان های نواحی ۳ و ۷ منطقه ۴

به همت اداره فضای سبز شهرداری منطقه ۴ بازدیدهای میدانی ادواری از وضعیت نگهداشت بوستان‌های این منطقه به طور مستمر ادامه دارد.

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، لیلا حبیبی رئیس اداره فضای سبز اظهار کرد: بازدیدهای میدانی ادواری از وضعیت نگهداشت بوستانهای منطقه ۴ با هدف بررسی نحوه خدمات رسانی به شهروندان به نواحی ۳ب و ۷ اختصاص یافت.

رئیس اداره فضای سبز تصریح کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان و افزایش استفاده شهروندان از بوستانهای شهری، بازدیدهای ادواری پارکها و فضاهای سبز شهری با حضور معاون نواحی، مسئول HSE حوزه، ناظرین ارشد پهنه های غربی و شرقی و ناظرین و پیمانکاران نواحی ۳ب و ۷ انجام شد.

وی اضافه کرد: در این بازدید وضعیت روشنایی پارکها، سرویس های بهداشتی، معابر بوستانها، ست های ورزشی و کمپلکس های بازی، وضعیت نظافت بوستانها و... مورد نظارت و بررسی قرار گرفت.

حبیبی در پایان با اشاره به بازدید از بوستانهای ارکیده، جهان کودک و باغ‌راه در سطح ناحیه ۳ب و بوستانهای نوفل لوشاتو، دانش، استقلال در سطح ناحیه ۷ خاطرنشان کرد: پارک‌ها و فضاهای سبز شهری باید در شان شهروندان شریف منطقه باشد و لذا سعی ما در شهرداری تامین رضایت همه شهروندان است.

انتهای پیام /

۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۵:۵۹
کد خبر: 56416

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 9 =