کاشت ۱۰۰۰ اصله نهال در بوستان جنگلی چیتگر

مراسم کاشت یک هزار اصله درخت با هماهنگی معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲۲ و با حضور دادستان عمومی و انقلاب تهران در بوستان جنگلی چیتگر برگزار می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، پویش کاشت درخت، عصر امروز با حضور علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب تهران، مسعود نصرتی شهردار منطقه ۲۲، رضا بیانی مدیرعامل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران و محمدرضا بختیاری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تهران در فاز غربی چیتگر برگزار می شود.

در هفته های گذشته دادستان عمومی تهران به همراه مدیران شهری منطقه ۲۲ از روند نگهداشت بوستان چیتگر بازدید و بر حساسیت دادستانی تهران نسبت به صیانت از ثروت‌های طبیعی تأکید کرد و از تنظیم و ابلاغ دستورالعمل های لازم در خصوص صیانت از بوستان های فرامنطقه‌ای شهر تهران و اتخاذ تکالیف و مسئولیت‌های دستگاه‌های متولی در این زمینه خبر داد.

همچنین بحث رسیدگی به وضعیت آبیاری و شرایط کم آبی درختان در پارک چیتگر به عنوان یکی از مباحث مهم در صحن شورای اسلامی شهر تهران طی هفته های گذشته مطرح شد و اعضای شورای شهر تهران خواستار تعیین تکلیف درختان آفت زده و هم افزایی بیشتر دستگاههای متولی در بحث چیتگر شد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲۲ در این باره گفت: این مراسم راس ساعت ۱۵ در میدان بوستان واقع در فاز غربی چیتگر برگزار می شود و بیش از یک هزار درخت از گونه های زبان گنجشک و زیتون تلخ کاشته خواهد شد.

انتهای پیام/

۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۹
کد خبر: 56428

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =