ساماندهی و برخورد با اصناف مزاحم در منطقه ۱۴

شهردار منطقه۱۴ از اجرای طرح ساماندهی مشاغل و برخورد قاطع با اصناف دارای مزاحمت با اولویت مطالبه شهروندان منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، شهرابی در این‌باره گفت: در راستای رفع مزاحمت برخی مشاغل طبق درخواست های شهروندی در سامانه نظارتی ۱۳۷، طرح ساماندهی و رفع مزاحمت‌های شغلی از ابلاغ اخطار تا پلمب محل تخلفات برابر قانون انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه برخورد با واحدهای مزاحم که ضوابط شغلی را رعایت نمی‌کنند، به طور مستمر ادامه می یابد، افزود: ایجاد آلودگی‌های صوتی، بصری و زیست‌محیطی باعث شده، پلمب واحدهای متخلف که الزامات یاد شده را رعایت نکرده‌اند، در دستور کار قرار دارد.

شهرابی با اشاره به برقراری انضباط شهری با اجرای بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون ساماندهی اصناف در بیش از ۷ نقطه و راستای تجاری نواحی چون ۵ و ۲ و در محورهایی چون خیابان نبرد، شاه آبادی، گلشناس، پاسدار گمنام، ده حقی و... افزود: با توجه به اینکه بیشترین مشکل اهالی این محدوده ها از اصناف موتورسازی و واحد صنفی میوه فروشی است، به همین منظور نسبت بازدیدف صدور اخطار همچنین پلمپ برخی واحد صنفی متخلف اقدام لازم صورت پذیرفت.

شهردار منطقه ۱۴ با بیان اینکه سد معبر هم موجب آلودگی بصری و برهم خوردن آرامش شهروندان می‌شود، یادآورشد: به همین منظور با توجه به درخواست شهروندان از مزاحمت مشاغل تعمیرگاهی، میوه فروشان سیار وسایر صنوفی که ایجاد سد معبر کند برابر قانون با آن واحد برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۲
کد خبر: 56439

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 9 =