مشاوره حقوقی به شهروندان با محوریت موضوعات مدیریت شهری

معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه ۳۷ تهران (انفال و ثروت‌های عمومی و شهرداری‌ها) به منظور ارائه مشاوره حقوقی به شهروندان منطقه ۱۱ تهران در مسجد منشور ناحیه یک با مردم محله دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سه‌شنبه، ۲۹ خردادماه، محمد حسن‌زاده، معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه ۳۷ (انفال و ثروت‌های عمومی و شهرداری‌ها) در مسجد منشور ناحیه یک منطقه ۱۱ حاضر شد و به همراه سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه، معاونان شهرداری و شهردار ناحیه یک به دیدار و گفت‌وگو با مردم پرداخت.

بر اساس این گزارش، در این دیدار که با هدف ارائه مشاوره حقوقی به‌ویژه در حوزه موضوعات مدیریت شهری به شهروندان برگزار شد، حسن‌زاده به سؤالات حقوقی شهروندان در زمینه‌های مختلف حقوقی و شهرسازی و معماری و امور مربوط به شهرداری پاسخ داد.

موسوی، شهردار منطقه دراین‌باره با تأکید بر ضرورت هم‌نشینی بی‌تکلف و خارج از چارچوب‌های اداری مسؤولان با مردم گفت: بدون شک مردم با آگاهی از قانون و حقوق قانونی خود در زمینه‌های مختلف شهرسازی و معماری و امور شهری، به‌خوبی متوجه می‌شوند چه مطالبات برحقی دارند و ضمن تقویت مطالبه‌گری و مشارکت در ارتقای کیفیت زندگی در شهر، از رفت‌وآمد فرسایشی و ناآگاهانه آنها به ادارات دولتی جلوگیری می‌شود.

رسیدگی به وضعیت نگهداشت و موضوعات شهرسازی و معماری در مورد مسجد منشور و محیط پیرامونی آن از جمله مطالبی بود که در این نشست در مورد آن بحث و بررسی حقوقی و کارشناسی صورت گرفت.

انتهای پیام/

۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۰
کد خبر: 56452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 10 =