پاکسازی و نگهداشت محورهای شاخص منطقه ۱۹ در قالب طرح «عید تا عید»

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۹ گفت: پاکسازی و نگهداشت تعدادی از معابر پرتردد منطقه ۱۹ در قالب طرح «عید تا عید» به مناسبت دهه امامت و ولایت اجرا می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی نایبی اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن اعیاد سعید قربان و غدیر خم با رویکرد جلب رضایت‌ مندی شهروندان، صیانت، حفظ محیط زیست و ارتقای زیبایی منظر شهری طی برنامه ریزی و هماهنگی با شهرداران نواحی و روسای زیر مجموعه معاونت خدمات شهری اقداماتی درحوزه های مختلف در حال اجرا است.

وی ادامه داد: این طرح در بلوارشهید ورامینی از میدان ثارالله تا میدان مادر، خیابان میعاد جنوبی، خیابان شهید زلفی از بزرگراه شهید چراغی تا بلوار شکوفه با رفت و روب، نظافت و شستشو، رفع آلودگی ها و نازیبایی های منظر شهری، لایروبی، کند وکوب باغچه ها و بازپیرایی فضای سبز توسط اکیپ های اجرایی خدمات شهری با استفاده از امکانات و تجهیزات در حال انجام است.

ضمن اینکه پاکسازی برچسب ها و دیوار نویسی ها از جداره های شهری، شستشوی و گندزدایی مخازن و زیر مخازن، جداول، نرده ها و المان های ترافیکی، لایروبی انهار روبسته، جمع آوری خاک و نخاله و فعالیت ویژه اکیپ عملیات مبارزه و کنترل جمعیت موش و طعمه گذاری در مکان های آلوده در این طرح پیش بینی شده است.

انتهای پیام /

۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۷
کد خبر: 56461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 1 =