اجرای طرح الگوی خدمت در خیابان شهید جهانبخش‌نژاد منطقه یک 

محور خیابان شهید جهانبخش‌نژاد در محدوده ناحیه ناحیه پنج منطقه یک جهت اجرای بهتر طرح الگوی خدمت با رصد پیاده مدیران شهری پایش و بر زیباسازی این محور تاکید شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، سید مهدی صباغ شهردار این منطقه در پایش پیاده محور خیابان شهید جهانبخش نژاد حد فاصل پاسداران تا میدان شهدای ارتش که با حضور معاونان انجام شد بر بکارگیری تمامی ظرفیت‌های موجود اجرایی و ستادی منطقه جهت حل معضلات شهری و زیبا بخشی در این محور تاکید کرد. 

او افزود: این محور به عنوان یکی از محورهای مواصلاتی شرقی منطقه محسوب می شود که نیاز است برای عبور آسان و ایمن عابرین پیاده و تردد مناسب کالسکه کودک و چرخ کم توانان جسمی و حرکتی، با حذف زوائد و ایجاد رمپ، نظافت و پاکسازی محورهای پیاده، ترمیم و واکاوی باغچه‌ها، زیباسازی منظر شهری با رنگ آمیزی دیواره‌ها، نورپردازی مناسب ، همسطح سازی دریچه‌ها و نوسازی آسفالت محور توجه ویژه شود. 

صباغ تصریح کرد: طبق نیازهای شناسایی شده در این محور بیش از ۳۰ سرفصل خدمات رسانی در حوزه‌های عمرانی، ترافیکی خدمات شهری و اجتماعی احصا و در دستور کار قرار گرفته است.

به گفته او ایجاد تحول در این محور و رضایت شهروندان از مهمترین اهداف اجرای این طرح است.

انتهای پیام/

۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۸
کد خبر: 56487

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =