رنگ‌آمیزی ۱۸ هزار مترمربع از نیوجرسی‌های بزرگراه امام علی (ع) در منطقه ۱۵

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۵ گفت: ۱۸ هزار متر مربع از نیوجرسی های بزرگراه امام علی (ع) در این منطقه در راستای طرح تحول بیست گانه رنگ آمیزی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، هادی صدیقی با اشاره به جدیت اجرای طرح تحولی بیست‌گانه خدمت در شهر در حوزه خدمات شهری گفت: طرح تحول بیست‌گانه شهر تهران، تکمیل کننده طرح های پیشین مدیریت شهری در راستای ایجاد تحولی بیشتر در نحوه اجرا و خدمات‌رسانی بهینه به شهروندان است.

وی  با اشاره به اینکه با اجرای طرح تحولی بیست گانه چهره شهر تغییر محسوس خواهد یافت افزود: این طرح در ۲۰ محور شامل ایمن سازی بوستان ها، مرمت و بهسازی آسفالت معابر، بهسازی علائم ترافیکی و المان‌های حمل و نقل عمومی، مرمت و بهسازی جداول و انهار، پیاده رو سازی و اصلاح معابر و ... سطح منطقه در حال اجراست.

صدیقی اضافه کرد: در این طرح بر اولویت‌های اجرایی در حوزه خدمات شهری زیباسازی شریان‌های عبوری برای شهروندان و  بهسازی علائم ترافیکی و المان‌های حمل و نقل عمومی تاکید شده است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه افزود:  به همین سبب طرح رنگ آمیزی نیوجرسی های بزرگراه امام علی (ع) در حدفاصل خیابان خاوران (ایستگاه بی آر تی خاوران) تا پل دولت آباد به مساحت ۱۸ هزار متر مربع انجام شد.

وی در ادامه همچنین به طرح ویژه خدمات شهری همزمان با دهه امامت و ولایت اشاره کرد و افزود: طرح نظافت و پاکسازی روزانه یک معبر در این منطقه به منظورارتقاء سطح نگهداشت شهر، لزوم ارائه هرچه بهتر خدمات به شهروندان و آراستگی معابر شهری، با محوریت جمع آوی پسماند خشک، کتفی ها و زباله گرد های غیر مجاز از ۲۶ خرداد ماه آغاز و تا ۴ تیرماه ادامه خواهد داشت.

صدیقی در پایان افزود: در این طرح اپلیکیشن شهرزاد به ۱۳۷۸ شهروند آموزش و معرفی شد، همچنین ۵۱۱  مورد راهنمایی نصب اپلیکیشن و ۱۰۷ ثبت سفارش نیز انجام شد.

انتهای پیام/

۳ تیر ۱۴۰۳ - ۰۲:۴۷
کد خبر: 56570

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 8 =