به گزارش شهر به نقل از اداره روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، برند یا نام هویتی مثل اثر انگشت و DNA وجه تمایز هر سازمان، فرد یا جغرافیا است و آن را بهیادماندنی می کند.
بر اساس این گزارش؛ انتخاب نام برند منطقه ۵ نیز می بایست علاوه بر شاخصه تمایز، متناسب با روح و کالبد فرهنگی اجتماعی منطقه طراحی می شود. لذا طراحی اولیه این برند توسط اداره روابط عمومی شهرداری منطقه ۵ صورت گرفت و در معرض نقد و نظر تعدادی از متخصصین گذاشته شد.
در مرحله بعد با انجام یک نظرسنجی مجازی کوتاه از شهروندان خواستیم درخصوص تثبیت یا تغییر نام برند منطقه نظرات خود را بیان کنند تا در انتخاب نام "منطقه امید و زندگی" به جمع بندی برسیم.
بنا بر اعلام روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، با کمک هنرمندان نسبت به فراخوان طراحی یک لوگوی مناسب، تهیه سرود منطقه و دیگر محصولات و صنایع فرهنگی و اطلاع رسانی اقدام خواهد شد.
لینک نظرسنجی :
https://survey.porsline.ir/s/AhyG۹۸tk
انتهای پیام /
نظر شما