فرصت‌های سرمایه‌گذاری در پهنه جنوب احیاء می‌شود

با استفاده از پتانسیل‌های شهر، فرصت‌های سرمایه‌گذاری در پهنه جنوب احیاء می‌شود.

به گزارش  شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، محمد امین سالاری پور شهردار منطقه با تأکید بر نقش مهم سند جامع سرمایه گذاری شهر تهران در توسعه سرمایه گذاری بخش خصوصی و رونق منطقه افزود : سرمایه گذاری بخش خصوصی در بوستان بعثت را فرصت خوبی جهت بسترسازی سیستم برای بهره گیری مؤثر از قابلیت های شهر و شهرداری تهران است ؛ که از طریق پتانسیل جذب سرمایه گذاری در خصوص توسعه ارائه خدمات شهروندی از طریق شناسایی و راه اندازی قابلیت های موجود در سطح محدوده پس از انجام مطالعات اولیه و امکان سنجی و بررسی جوانب قابلیت اجرا می یابد .

با  دعوت از هیأت کارشناسان رسمی دادگستری و متعاقباً صدور نظریه ایشان ، نسبت به برگزاری فراخوان عمومی با راهبری معاون مالی و اقتصاد شهری منطقه اقدام شد .

سالاری پور ضمن تشکر از عملکرد اداره مشارکت های مردمی منطقه در جذب مشارکت بخش خصوصی به منظور اجرای پروژه ها افزود : از آنجایی که در مناطق جنوبی جاذبه برای سرمایه گذار به لحاظ توجیه اقتصادی کم است برای افزایش مشارکت های مردمی امتیازهای متنوعی برای سرمایه گذاران در نظر گرفته تا انگیزه و جاذبه لازم ایجاد شود.

قرارداد مشارکتی راه اندازی رستوران در بوستان بزرگ بعثت در منطقه ۱۶ با ظرفیت ۲۰۰ نفر در فضایی به مساحت ۱۰۰۰ متر در ۳ طبقه توسط سرمایه گذار  بازسازی ، تجهیز کامل و راه اندازی می شود .

 شایان ذکر است در جهت تکریم توسعه ارائه خدمات رفاهی پرسنل خدوم شهرداری تهران و خانواده ایشان ،با لحاظ تخفیف ۴۰درصدی از خدمات مجموعه فوق الذکر همانند سایر رستوران های طرف قرارداد موافقت شده است ؛ که این مهم به اداره کل رفاه ،تعاون و خدمات اجتماعی اعلام گردید.

انتهای پیام/

۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۷
کد خبر: 56641

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 8 =