پیش‌بینی تمهیدات حمل و نقلی میهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر در پایتخت

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از آمادگی حداکثری حوزه حمل و نقل عمومی برای جشن بزرگ غدیر در روز -سه شنبه ۵ تیرماه- خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، محسن هرمزی از آمادگی کامل ناوگان حمل و نقل عمومی شهر تهران ویژه میهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر خبر داد و گفت: شرکت‌های واحد اتوبوسرانی و مترو و همچنین سازمان تاکسیرانی در روز جشن بزرگ غدیر (سه شنبه ۵تیر) با به‌کارگیری حداکثر ظرفیت خود، آماده خدمت‌رسانی به شهروندان هستند.

معاون شهردار تهران با اشاره به اهمیت واقعه تاریخی غدیر و دهه امامت و ولایت، بر لزوم هماهنگی تمام دستگاه‌های اجرایی در حوزه مدیریت شهری با حوزه حمل و نقل و ترافیک به عنوان یکی از مهم ترین بازوهای عملیاتی در برگزاری چنین رویداد بزرگی تاکید کرد و افزود: خدمات‌رسانی ناوگان حمل و نقل شهر تهران در ایام عید بزرگ غدیر صرفا محدود به روز مراسم نیست و این ناوگان ساعاتی قبل و بعد از روز مراسم نیز مشغول سرویس‌رسانی ویژه به میهمانان غدیر هستند.

پیش‌بینی تمهیدات ترافیکی میهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر در پایتخت+ جزئیات

هرمزی با بیان اینکه ناوگان حمل و نقل عمومی نیز در کنار دیگر نیروهای خدوم و پرتلاش شهرداری تهران برای عموم مردم سرویس‌دهی خواهد داشت، تشریح کرد: تخصیص قطار فوق العاده و کاهش سرفاصله در خط ۴ و ایستگاه‌های تقاطعی خطوط ۲،۱و۶ مترو، تقویت خطوط اتوبوس در ۱۷ نقطه و تخصیص ۳۶۰ خودروی تاکسی-ون در ۱۲ مسیر تعیین شده بخشی از خدمات ویژه این ایام است.

وی به خدمت‌رسانی شرکت واحد اتوبوسرانی اشاره کرد و افزود: سرویس رسانی به شهروندان در طول مسیر خط یک اتوبوس های تندرو( چهارراه تهرانپارس تا میدان آزادی) از ساعت ۲۲ روز دوشنبه از خارج از لاین ویژه انجام می‌شود و تا ۵ صبح روز سه شنبه ادامه خواهد یافت.

هرمزی همچنین در خصوص تمهیدات ترافیکی تصریح کرد: در جلسات هماهنگی با پلیس راهور، تصمیماتی نسبت به طراحی مسیرهای جایگزین برای حمل و نقل عمومی و پیش‌بینی محدودیت‌های ترافیکی اتخاذ شده که به‌تدریج از ساعات میانی روز تا انتهای مراسم ، نسبت به اِعمال آنها اقدام می‌شود.

معاون حمل ونقل وترافیک شهرداری تهران گفت: جزئیات مسیرهای سرویس‌دهی ناوگان حمل ونقل، متعاقبا در اطلاعیه‌ها اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۰
کد خبر: 56652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =