افتتاح دبیرخانه کانون‌های سلامت‌محور در منطقه ۲۱

دبیرخانه کانون‌های سلامت‌محور در منطقه ۲۱ با حضور بردار "شهید بدخشان" افتتاح شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ دبیرخانه کانون های سلامت محور، با حضور "احمد بهشتی" سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی و "نادر شادان" رییس اداره سلامت منطقه، دبیر کانون پیشگیری از دخانیات، دبیر کانون سالمندان و جمعی از معلولین ساکن منطقه ۲۱ افتتاح شد.

"احمد بهشتی در ابتدای این جلسه گفت: بنا بر قولی که از سال گذشته شهردار منطقه داده است و پیگیری های رییس اداره سلامت موفق به افتتاح این دبیرخانه شدیم. این فضا با هدف افزایش رضایتمندی قشر معلولین و توان یابان و در راستای حل مشکلات و مسائل آنها افتتاح شده است. همکاران ما در این دبیرخانه حلقه واصله میان معلولین و توان یابان و مسئولین هستند تا با رساندن دغدغه ها و درخواست های شما باری از روی دوش شما بردارند.

وی اظهار کرد: از جمله درخواست های شما توان یابان، اشتغال و ایجاد شغل برای شما است که با توجه به اینکه منطقه ۲۱ یک قطب صنعت تهران است، پیگیر حل این مسئله هستیم تا با ایجاد اشتغال شما در کارخانجات و صنایع، مشکل معیشت شما نیز حل شود.

شایان ذکر است مجموعه ورزشی چند منظوره ویژه توان یابان و معلولین جنب زمین ورزشی کودکان بزودی تا پایان سال آغاز بکار می شود که در این مجموعه فعالیت های ورزشی و کار درمانی و..... ویژه توان یابان ارائه می شود.

انتهای پیام/

۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۷
کد خبر: 56704

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 0 =