سنجش ایمنی ساختمان‌های سرای محلات منطقه ۸

همزمان با آغاز فصل تابستان کنترل و پایش شاخص‌های کیفی و ایمنی ساختمان‌های سرای محلات سیزده‌گانه منطقه بازدید و رصد شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۸؛ با توجه به افزایش مراجعه شهروندان برای استفاده از امکانات و خدمات فرهنگی، آموزشی و رفاهی سرای محلات سطح منطقه در فصل تابستان، پایش منظم شاخص‌های ایمنی ساختمان‌های سرای محلات و رفع موارد مغایرت با استانداردهای لازم در دستور کار اداره بهداشت، ایمنی و محیط‌زیست(HSE) منطقه قرار گرفت.

در این راستا در بازدیدهای کارشناسان ایمنی منطقه از کلیه سراهای سیزده‌گانه محلات منطقه موارد مهمی همچون شناسایی خطرات و ریسک‌های موجود در سطح ساختمان‌ها، استاندارد بودن تجهیزات اتاق‌ها، سالم بودن شیشه و پنجره‌ها، ایمنی وسایل گرمایشی و سرمایشی، ایمنی آسانسورها، نصب علائم ایمنی و سالم بودن تابلو برق‌ها، استاندارد بودن کپسول‌های اطفاء حریق، کنترل ایمنی درب‌های ورود و خروج و راه خروجی اضطراری متناسب با الزامات واکنش در شرایط اضطراری، نصب و تجهیز جعبه کمک‌های اولیه و ... در این فضاها بازدید و رصد شد.

گفتنی‌است در ادامه این بازدیدها اقدامات لازم نسبت به رفع موارد نا ایمن در ساختمان‌های سرای محلات همچون تهیه و نصب علائم ایمنی، جانمایی کپسول‌های اطفاء حریق، تجهیز جعبه‌های کمک‌های اولیه، نصب بیمه‌نامه آسانسورها، نصب برگه اطلاعات تماس‌های اضطراری و ...توسط اداره بهداشت، ایمنی و محیط‌زیست(HSE) منطقه انجام شد.

انتهای پیام/

۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۰
کد خبر: 56709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =