اگر حمایت‌های مجموعه شهرداری در پشتیبانی و سازماندهی موکب‌های مردمی نبود، جشن ۱۰ کیلومتری غدیر به این باشکوهی برگزار نمی‌شد

فخاری با بیان اینکه اگر حمایت‌های مجموعه شهرداری در پشتیبانی و سازماندهی موکب‌های مردمی نبود، جشن ۱۰ کیلومتری غدیر به این باشکوهی برگزار نمی‌شد، گفت: تمیزی و پاکیزگی خیابان‌های پایتخت پس از برگزاری این مراسم حاصل زحمات پاکبان‌هایی بود که به عشق مولای خود امیر مؤمنان تا صبح مشغول تنظیف و نگهداشت شهر بودند.

علیرضا فخاری، استاندار تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر پیرامون جشن عید غدیر اظهار کرد: عید غدیر یکی از بزرگ‌ترین اعیاد مسلمین و اتمام حجت خداوند متعال به وسیله پیامبرش با بندگان است. خوشبختانه حضور روز گذشته‌ مردم در مراسم ۱۰ کیلومتری جشن غدیر در نقاط مختلف کشور به ویژه در پایتخت بسیار با شکوه بود که نشان از ارادت عموم مردم به جایگاه امامت و ولایت امیرالمؤمنین حضرت علی(ع) دارد.

وی با قدردانی از زحمات تمام دست‌اندرکاران برگزاری این رویداد باشکوه، از هیأت‌های مذهبی و گروه‌های مختلف مردمی گرفته تا سازمان‌ها و نهادها، بیان داشت: انصافاً نمی‌باید نقش حمایت‌گر مجموعه شهرداری تهران را نادیده گرفت. اگر زحمات این عزیزان در سازماندهی و پشتیبانی از موکب‌های مردمی نبود، شاهد برگزاری باشکوه این مراسم نبودیم. 

فخاری هم‌چنین با یادآوری تلاش‌ سازمان‌های خدماتی و نیروهای امنیتی برای پشتیبانی از آرامش و سلامت مردم حین برگزاری جشن، اضافه کرد: آتش‌نشان‌های محترم، نیروهای اورژانس و پلیس انتظامی و راهور فراجا تلاش قابل تقدیری را برای مدیریت هرچه بهتر مراسم و حفظ و حراست از امنیت و سلامت شهروندان انجام دادند. 

استاندار تهران به فضاسازی و آذین‌بندی شهر در استقبال از عید بزرگ ولایت اشاره کرد و افزود: اتفاق خوب دیگری که روز گذشته در مراسم رخ داد، آذین‌بندی، فضاسازی و نورافشانی‌های گسترده‌ای بود که برای ایجاد شور و نشاط در آستانه این عید بزرگ صورت گرفت. جا دارد از تمام کسانی که برای این مهم زحمت کشیدند، به ویژه عوامل و دستگاههای اجرایی و مستقر در برنامه تشکر کنم.

وی در خاتمه با اشاره به تمیزی و پاکیزگی خیابان‌های مهم پایتخت پس از برگزاری جشن ۱۰ کیلومتری، تأکید کرد: نباید زحمات پاکبان‌های پرتلاشی را که با تمام توان و ارادت خود شب گذشته را مشغول تنظیف و بهداشت شهر بودند، فراموش کرد. این عزیزان مخلصانه به عشق مولای خود امیر مؤمنان برای نگهداشت تهران در تلاش هستند و بدون تردید اجر خود را از ایشان دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/

۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۹
کد خبر: 56715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 9 =