منطقه ۲۰ میزبان عاشقان ولایت در مسیر مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر و در قبله تهران بود

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۰ گفت: همزمان با عید بزرگ غدیرخم، موکب های منطقه ۲۰ در مسیر مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر و در محلات میزبان شهروندان بود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰، علی محمد متولیان گفت: همزمان با عید سعید غدیر و برپائی مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر، پردیس فرهنگی، خدماتی، پذیرایی و استیج فرهنگی و هنری با هماهنگی اداره فرهنگی و مشارکت اداره های سلامت، آموزش  شهروندی، ورزش و ستاد گردشگری در خیابان آزادی، جنب ساختمان حج و زیارت میزبان شهروندان بود.

متولیان افزود: در موکب های شهدای مدافع حرم، خدماتی از جمله مشاوره پزشکی و سلامت، غربالگری قند و فشار خون، مشاوره تغذیه و روانشناسی، استفاده از دستگاه سنجش تراکم توده بدنی، بازی های ورزشی و الکترونیکی، مسابقات کودک و نوجوان با حضور عمو روحانی و توزیع محصولات فرهنگی به شهروندان ارائه شد.

وی اضافه کرد: به همین مناسبت در استیج فرهنگی و هنری منطقه، برنامه های متنوع و شاد از جمله گروه سرود و تواشیح، نقالی خوانی با موضوع خطبه غدیر، نمایش خیابانی، مولودی خوانی، تجلیل از سادات و مسابقات شاد اجرا شد و در موکب پذیرائی نیز با توزیع اطعام غدیرانه میزبان شهروندان در این عید بزرگ بودیم.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه اظهار داشت: همزمان با شب عید سعید غدیر، ۱۰۰ موکب فرهنگی مردمی در پیاده راه غدیر حدفاصل میدان ساعی تا میدان شهید مدرس با اجرای حامد سلطانی مجری صدا و سیما، خوانندگی احسان یاسین و طنزپردازی عباس رضازاده در شب عید غدیر برپا شد و در روز عید غدیر نیز با برپائی موکب های پذیرائی در خیابان فدائیان اسلام طرح اطعام ۵۰ هزار پرس غذای نذری با مشارکت شهروندان اجرا شد.

برگزاری مراسم جشن در مساجد، سرای محلات و بوستان ها از دیگر برنامه های گرامیداشت عید سعید غدیر در منطقه ۲۰ بود.

این گزارش حاکی است در ویژه برنامه عید سعید غدیر در محور ضلع غرب حرم حضرت عبدالعظیم(ع) و خیابان فدائیان اسلام با حضور کارشناسان اداره مدیریت پسماند ضمن آموزش نحوه نصب و استفاده از اپلیکیشن شهرزاد و سامانه نوماند به بیش از ۵۴۰ نفر از شهروندان، با استقرار ۸ دستگاه خودروی نوماند به‌همراه ۳۰ کارگر و تجهیزات لازم و استقرار ۲۰ عدد مخزن ۱۲۰ لیتری، با توزیع ۱۲۵ کیلوگرم کیسه ویژه پسماند خشک، ۳۱۵ کیلوگرم پسماندخشک جمع آوری شد.  

انتهای پیام/

۶ تیر ۱۴۰۳ - ۰۵:۳۹
کد خبر: 56722

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 2 =