تحول در نگهداشت معابر منطقه ۸ در هفته ابتدایی تیرماه

در هفته اول تیر ماه، حوزه‌های مختلف مدیریت شهری منطقه۸ عملیات اجرایی بهسازی و نگهداشت سطح معابر اصلی و فرعی منطقه را در راستای اجرای محورهای طرح تحول بیست‌گانه الگوی خدمت در شهر و پروژه‌های توسعه‌محلی در دستور کار خود داشتند.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۸ ؛ معاونت فنی و عمرانی منطقه عملیات جمع‌آوری انهار و هدایت آب‌های سطحی را با کانیوسازی و احداث نیم‌جوی در خیابان‌های رشید، جانبازان عسگری تا دردشت، ابرهیم‌نژاد، شهیدآیت کوچه یگانه، نوروزی‌فرد کوچه‌های شمشاد و زرکش، جمعاً به متراژ ۱۹۵۰ متر طول در دستور کار خود داشتند و این عملیات در حال تکمیل می‌باشد.

در حوزه آسفالت معابر در این بازه زمانی روکش آسفالت مکانیزه در خیابان‌های رشید جنوبی و آیت، روکش آسفالت دستی در خیابان‌های ۱۳۸ بن بست ۱۴۰، نوروزی فرد کوچه شمشاد و میدان‌های ۶۱ و ۲۸  جمعاً به میزان ۷۹۰ تن آسفالت و متراژ ۲۸۰۰۰ مترمربع انجام گرفته است.

در ادامه معاونت حمل‌و نقل و ترافیک منطقه اقداماتی همچون خط کشی ۱۰ ایستگاه اتوبوس معمولی، ۲۵۰ مترمربع بلوک عابر پیاده، احداث سرعتکاه آسفالتی در خیابان‌های شهید مدنی نرسیده به خروجی بزرگراه امام علی(ع) و مسیر شرق به غرب خیابان دماوند، تعویض طلق پلی‌کربنات ایستگاه اتوبوس دردشت و عملیات اجرایی خط‌کشی گذرگاه عابر پیاده در سطح منطقه را اجرایی نموده است.

همچنین معاونت خدمات شهری و محیط‌زیست منطقه نیز علاوه بر عملیات مستمر رفت‌ و روب، نظافت معابر وپایش محلات در جمع‌آوری زباله‌گردی و دپوی پسماند غیرمجاز، عملیات رنگ‌آمیزی المان‌های شهری، رفع‌نقص روشنایی پل‌های سواره‌رو استان خوزستان در بزرگراه امام علی(ع) و زیرگذر خیابان جانبازان، رنگ‌آمیزی جداول بزرگراه امام علی(ع)، تکمیل نقاشی دیواری معابر و بوستان‌ها، نصب ابر پرچم در دو نقطه از منطقه، آماده‌سازی معابر ویژه دهه ولایت و المان نوری میادین هلال احمر و شقایق را در دستور کار خود داشت.

براساس گزارش روابط‌عمومی شهرداری منطقه۸، گزارش هفتگی اقدامات حوزه‌های مختلف مدیریت شهری منطقه هر هفته با عنوان گزارش به مردم به صورت کلیپ تصویری اطلاع‌رسانی و منتشر می‌شود.

انتهای پیام/

۶ تیر ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۲
کد خبر: 56736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 2 =