ارائه خدمات سلامت‌محور ویژه یک هزار سالمند منطقه۸

در سه ماه نخست سال جاری و در اجرای طرح دوشنبه‌های سالمندی، خدمات سلامت محور به یک هزار و ۱۶۰ شهروند سالمند این منطقه ارائه شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۸، میلاد علی‌نیا معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه از اجرای طرح دوشنبه‌های سالمندی به عنوان گامی برای پررنگ تر کردن مشارکت اجتماعی سالمندان این منطقه خبر داد و گفت: این اقدام به همت خانه‌های سلامت محلات سیزده‌گانه و با بهره‌مندی از ظرفیت‌های محلی و منطقه‌ای در سه ماهه نخست سال انجام شده است.

 علی‌نیا با اشاره به توجه ویژه به تأمین بهداشت روانی و جسمانی سالمندان و ایجاد بستر مناسب برای حفظ و توسعه نشاط اجتماعی و ایجاد حال خوب این گروه از شهروندان ادامه داد: در فصل بهار طرح دوشنبه‌های سالمندی با اجرای ۱۰۸ عنوان برنامه توسط خانه‌های سلامت در محلات به صورت مستمر در روزهای دوشنبه هر هفته برگزار شد.

وی همچنین از دورهمی شادانه، خاطره‌گویی همراه با نمایش، اجرای مسابقه، انجام حرکات ورزشی و اصلاحی، ارائه خدمات سلامت محور به عنوان برخی از اقدامات انجام شده یاد کرد و افزود: به همت کارشناسان اداره سلامت منطقه با برگزاری کارگاه‌های آموزشی و تورهای گردشگری و ...  استقبال و مشارکت یک هزار و ۱۶۰ سالمند در اجرای سه‌ماهه این طرح ثبت شده است.

انتهای پیام/

۹ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۰
کد خبر: 56786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =