نوسازی و بهسازی تابلوهای نامگذاری معابر و میادین منطقه ۲۲

معاون شهردار منطقه ۲۲ از به‌روزرسانی، نصب و تعویض تابلوهای معابر محلی و میادین این منطقه خبر داد و گفت: عملیات نوسازی این تابلوها هم اکنون به همت اداره زیباسازی منطقه انجام شده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، سیدفرهاد خدابخشی با اشاره به اهمیت رسیدگی به تابلوهای معابر و میادین شهری اظهار کرد: به منظور استانداردسازی و ایمن سازی، نوسازی و فضاسازی طبق دستورالعمل سازمان زیباسازی، نسبت به تعویض تابلوهای معابر و میادین و همچنین نصب تابلوهای چدنی در تیرماه سال جاری توسط اداره زیباسازی این منطقه اقدام شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه۲۲ عنوان کرد: در این راستا با یک برنامه‌ریزی مناسب تابلوهای ورودی معابر سوم غربی و شهید خان محمودی و نیوجرسی‌های خیابان‌های شهرکی نوسازی و مرمت و همچنین در زیر گذر شهرک پیکان شهر علائم تعویض و نصب شد.

وی افزود: این عملیات در ادامه خدمات رسانی و مناسب سازی معابر و همچنین سهولت تردد شهروندان نصب شده و با به کارگیری ظرفیت‌ها و امکانات موجود از تمام توان خود برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان استفاده خواهد شد و در تلاش هستیم با امکان سنجی معابر نواحی شش‌گانه منطقه، زمینه تسهیل تردد و رضایتمندی شهروندان را از مجموعه شهری فراهم کنیم.

انتهای پیام/

۹ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۲
کد خبر: 56797

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =