اجرای پروژه‌های شهری در منطقه ۴ بر اساس نیازسنجی شهروندان

جلسه بررسی طرح الگوی خدمت با حضور مدیرکل هماهنگی، نظارت و کنترل معاونت هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران و شهردار منطقه ۴ در این منطقه برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۴، جلسه بررسی طرح الگوی خدمت با حضور سیدمحمد فیاض مدیرکل هماهنگی، نظارت و کنترل معاونت هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران، علی اصغر کمالی زاده شهردار منطقه، معاونین و مدیران در سالن جلسات شهرداری منطقه ۴ برگزار شد.

کمالی زاده شهردار منطقه ۴ در این نشست با بیان اینکه این گونه جلسات به طور دائم  و برنامه ریزی شده در این منطقه برگزار می شود، افزود: اگر نیازهای مردم منطقه به درستی تشخیص داده شود و پروژه ها بر همان اساس تعریف شود قطعا اثرگذار خواهد بود.

وی اظهار کرد: احصاء موارد مدنظر نیاز به دقت ویژه دارد؛ از این رو به صورت میدانی رصد و موارد مورد نیاز احصاء و با همکاری معاونین و شهرداران نواحی، اجرایی می شود.

کمالی زاده تصریح کرد: از ابتدای اجرای طرح الگوی خدمت تا کنون در حوزه های خدمات شهری، ترافیک و عمران فعالیت ها و اقدامات زیادی صورت گرفته که می توان به پخش و لکه گیری آسفالت، تجهیز و تکمیل المان های شهری و ترافیکی، نظافت شهری، لایروبی مسیل ها و دیگر اقدامات نگهداشت شهر اشاره کرد.

در ادامه این نشست مدیرکل هماهنگی، نظارت و کنترل معاونت هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران با بیان اینکه هدف اصلی طرح الگوی خدمت و سایر طرح های در حال انجام و پیگیری ابلاغ شده توسط معاونت هماهنگی امور مناطق ارائه یک خدمت ملموس و قابل درک برای شهروندان است، گفت: این طرح ها در راستای جلوگیری از فرسوده شدن شهر و ارتقاء سطح خدمات دهی به شهروندان در حال اجرا است.

وی با تأکید بر اهمیت رضایت شهروندان و اطلاع از خدمات انجام شده در محورهای طرح الگوی خدمت که در هر منطقه به صورت ویژه در حال انجام است، اظهار کرد: به مناطق پیشنهاد می شود اقدامات و فعالیت های منطقه خود را در این طرح تجمیع و معرفی کنند.

گفتنی است در پایان این جلسه هریک از معاونین اجرایی منطقه ۴ با ارائه برنامه ها و طرح های خود توضیحاتی را بیان کردند.

انتهای پیام/

۹ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۲
کد خبر: 56800

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 8 =