مشارکت تهرانی‌ها در انتخابات اخیر نسبت به انتخابات پیشین ۱۰ درصد بیشتر بود

خزانه‌دار شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ۶ نامزد حاضر در انتخابات آبروی خود را برای نظام خرج کردند و هریک از آنها اگر امروز اینجا بودند دست آنها را می بوسیدم، گفت: مشارکت مردم تهران نسبت به انتخابات پیشین ۱۰ درصد بیشتر بود.

به گزارش خبرنگار شهر، حبیب کاشانی در دویست و چهل و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه روز غدیر به دلیل اتفاقات کشور کمی کمرنگ شد، اظهار کرد: باید غدیر را بزرگ نگه داشت و اگر قرار است به فرزندانمان هدیه دهیم و یا به مسافرت برویم باید به این ایام موکول کنیم تا فرزندان ما منتظر غدیر بمانند.

وی با اشاره به مشارکت ۴۰ درصدی مردم در انتخابات، تصریح کرد: علیرغم اینکه جمع زیادی از مردم نسبت به وضعیت معیشتی گلایه داشتند در انتخابات حضور پیدا کردند و مشارکت مردم تهران نسبت به انتخابات پیشین ۱۰ درصد بیشتر بود.

کاشانی همچنین خاطرنشان کرد: مشارکتی که اتفاق افتاد صحنه ای از همایشی بود که رخ داد و روز جمعه نیز این روند ادامه دارد و شخصی که باید رهبری سیاسی را در بخش اجرایی بر عهده بگیرد، در این روز انتخاب خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۶ نامزد حاضر در انتخابات آبروی خود را برای نظام خرج کردند و هریک از آنها اگر امروز اینجا بودند دست آنها را می بوسیدم، گفت: فارغ از هر نتیجه و اتفاق و زخم زبان ها، این ۶ نامزد حضور داشتند و نتیجه این شد که ۴۰ درصد مشارکت به ثبت رسید. باید رروز جمعه این را نشان دهیم که ۴۰ درصد شروع کار بوده و یقین دارم که در این جمعه بهترین اتفاق برای کشور رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/

۱۰ تیر ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۹
کد خبر: 56842

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 14 =