برگزاری دوره آموزشی آتش‌نشانی در مجموعه‌های ویژه بانوان منطقه۸

برای اولین بار در مجموعه شهربانوی۲ منطقه۸ ، دوره هفت روزه آموزش‌های رایگان تئوری و عملی اطفاء حریق، آتش‌نشانی و کمک‌های اولیه ویژه بانوان آموزش داده می‌شود.

به گزارش شهر و به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۸؛ میلاد علی‌نیا معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه در خصوص برگزاری این دوره‌ها در مجموعه شهربانو۲ منطقه گفت: اجرای اولین دوره طرح آموزشی اطفاء حریق و کمک‌های اولیه در خرداد ماه در سطح c و با هدف تعلیم بانوان برای دریافت مدرک آتش‌نشانی داوطلب از ۱۹خرداد آغاز و تا ۳۰ خرداد ماه ادامه داشته است.

علی‌نیا خاطر نشان کرد: در این اقدام که طی تفاهم‌نامه سازمان آتش‌نشانی با اداره‌کل امور بانوان به صورت ویژه در مجموعه‌های بانوان مناطق ۲۲گانه اجرای می‌شود، ۲۱ ساعت دوره آموزشی در مجموعه‌های شهربانو در دستور کار است. همچنین با هماهنگی‌های انجام شده نماینده این سازمان نیز به صورت مستمر در روزهای سه‌شنبه در مجموعه شهربانو برای پاسخگویی به سوالات شهروندان حضور خواهد داشت.

وی در پایان با اعلام اینکه علاقمندان شرکت در این برنامه‌ها می‌توانند با مراجعه به مجموعه شهربانو دو ثبت نام نمایند افزود: در اولین دوره آموزشی، ۱۸ نفر از بانوان موضوعات شناخت مواد آتش‌زا، آشنایی با انواع خاموش‌کننده‌ها، کمک‌های اولیه و... را به صورت تئوری آموزش دیدند و آموزش عملی نیز در ایستگاه آتش‌نشانی شماره ۷۱ واقع در خیابان کرمان برگزار و در پایان دوره گواهینامه سطح c مدرک آتش‌نشانی به آنان اهدا شد.

انتهای پیام/

۱۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۴
کد خبر: 56856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 3 =