تجهیز و بهسازی زمین‌های چمن در محلات ۱۲گانه

در بازدید مسعود نصرتی و مدیران شهری منطقه ۲۲ از روند اجرای ۱۴ پروژه محلی در ناحیه ۲ این منطقه بر تسریع در روند اجرای طرح های کوچک مقیاس در محلات ۱۲گانه تاکید شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲؛ مسعود نصرتی در بازدید خود از محلات ناحیه ۲ منطقه ۲۲ در جریان روند فعالیت های عمرانی تمکیل شده و یا در حال ساخت قرار گرفت.

در این بازدید شهردار منطقه ۲۲ اشاره به اینکه پروژه های طرح من شهردارم به شکل ویژه در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد؛ گفت: ۱۴ پروژه طرح من شهردارم در محدوده ناحیه۲ با محوریت حوزه های مختلف شهری تعریف شده و از این تعداد می توان به اجرای پروژه های محله ای در محلات هوانیروز، صدرا، دریاچه و کوهک در قالب تجهیز زمین چمن بوستان سلامت، نوسازی آسفالت شهید هداوند، احداث پیاده‌رو خیابان پینار و ... اشاره کرد.

این مقام مسئول افزود: تعدادی از این پروژه ها به شکل ۱۰۰ درصد به اتمام رسیده است و بخشی دیگر نیز با همکاری معاونت ها شهرداری منطقه۲۲ در حال اجرا قرار دارد.

شهردار منطقه ۲۲ با اشاره به اینکه پروژه‌های توسعه محله‌ای از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ عنوان کرد: ساماندهی، مرمت و بازسازی معابر، اجرای عملیات آسفالت مکانیزه، لکه‌گیری و مرمت آسفالت، مرمت انهار و جداول، پیاده‌روسازی و مناسب‌سازی مسیرهای دسترسی برای سهولت در تردد شهروندان، بازسازی معابر بوستان‌ها و ... از جمله فعالیت‌های درنظر گرفته‌شده با هدف توسعه محلات در نواحی ۶گانه سطح منطقه ۲۲ به شمار می‌روند.

انتهای پیام/

۱۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۴
کد خبر: 56858

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 9 =