اتمام بررسی گزارش حسابرسی شرکت‌ها و سازمان‌های شهرداری تهران برای سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱

همزمان با دویست و چهل و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، گزارش حسابرسی شرکت شهر سالم برای سال‌های مالی ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ بررسی و با حداکثر آراء موافق تأیید شد.

به گزارش خبرنگار شهر، ناصر امانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در دویست و چهل و پنجمین جلسه شورا و در جریان بررسی گزارش حسابرسی شرکت شهر سالم برای سال های مالی ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ با بیان اینکه اولویت درمان در کشور و در ادارات و سازمان ها بسیار اهمیت دارد، اظهار کرد: برای پرسنل شهرداری نیز این موضوع به اندازه پرداخت پرسنل اهمیت دارد و شاهد این هستیم که نارضایتی هایی در این زمینه وجود دارد.

وی افزود: لغو قرارداد شرکت شهر سالم با برخی مراکز درمان از جمله مشکلات است. هر روز پرسنل به ما پیام می دهند که به مراکز درمانی مراجعه کردند و دیدند که شرکت با مراکز قرارداد ندارد و این باعث نارضایتی شده است.

امانی با بیان اینکه از مدیرعامل شرکت درخواست می کنیم که مطالبات شرکت را پیگیری کند، یادآور شد: شهرداری حق درمان و مطالبات شرکت را به موقع پرداخت کند تا شرکت بتواند خدمات خود را به خوبی ارائه دهد.

مهدی بابایی رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه سوال من این است که مراکز و داروخانه ها افزایش یافته یا کاهش، گفت: بنده به عنوان مشتری این حوزه پشیمانم و امیدوارم فضا به نفع سلامتی کارکنان تغییر کند.

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران نیز با بیان اینکه نباید مراکز طرف قرارداد تغییر کنند و باید تثبیت شوند تا شهروندان بدانند به کدامیک از مراکز مراجعه کنند، تصریح کرد: همین که تعداد مراکز ثابت و دقیق باشد، کافیست تا شهروندان تکلیف خود را در این زمینه بدانند.

وی ادامه داد: سازمان های شهرداری نیز بدهی خود را به شرکت شهر سالم پرداخت نکرده اند.

محمود امانی سرپرست شرکت شهر سالم شهرداری تهران با بیان اینکه باید کمک شود مطالبات به مراکز طرف قرارداد تسویه شود، گفت: تعداد قراردادهای ما سال به سال افزایش می یابد اما به دلیل عدم پرداخت مطالبات، این مراکز انصراف می دهند.

گفتنی است گزارش حسابرسی شرکت شهر سالم برای سال های مالی ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ با حداکثر آراء موافق تصویب شد.

جعفر بندی شربیانی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه با قرائت گزارش حسابرسی سازمان فاوا شهرداری تمامی گزارشات سال های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ به پایان رسید، گفت: از کمیسیون برنامه و بودجه و اداره کل مجامع حسابرسی برای انجام این اقدام که برای اولین بار به این شکل انجام شد، تقدیر می کنیم.

انتهای پیام/

۱۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۷
کد خبر: 56859

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =