اجرای طرح مکانیزه نگهداشت در ۶ معبر بزرگراهی منطقه ۲۲

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲۲ از اجرای عملیات نگهداشت ویژه معابر بزرگراهی این منطقه با همکاری عوامل خدمات شهری و محیط زیست نواحی ششگانه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، محمدحسن فصیح با اشاره به اجرای فاز دوم طرح ۳۶۰ درجه در منطقه، خاطرنشان کرد: با وجود اینکه منطقه ۲۲ به عنوان یک منطقه در حال توسعه شهر تهران به حساب می آید و با برخورداری از ۵۴ کیلومتر معبر بزرگراهی، بیشترین محور بزرگراهی را در دل خود جای داده است، توجه ویژه به بحث نگهدشت این محورها هم در حوزه حمل ونقل و ترافیک و هم در حوزه خدمات شهری در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.

وی در ادامه به اجرای عملیات شستشوی مستمر جداول و گاردریل های بزرگراهی و همچنین پیاده سازی طرح نگهداشت با استفاده از عوامل خدمات شهری نواحی ششگانه منطقه و همچنین چندین دستگاه ماشین شستشوی مکانیزه و جاروهای بزرگراهی خبر داد.

فصیح عنوان کرد: در حال حاضر بزرگراه‌های شهید خرازی با ۱۵/۵، شهید همدانی با ۱۵/۵، آزادگان با ۵، شهید فهمیده ۴/۷ کیلومتر و همچنین محور آزادراهی تهران_کرج و تهران_شمال به‌ طول ۱۳/۲ کیلومتر در این منطقه وجود دارند و با توجه به اینکه این منطقه کریدور ورودی بیش از ۱۱ استان شمالی و غربی ایران است، روزانه محل تردد هزاران دستگاه خودرو سبک و سنگین می باشد و علاوه بر معابر محلی منطقه، بحث نگهداشت این معابر نیز اولویت قرار دارند.

وی همچنین از اجرای عملیات لایروبی انهار حاشیه این محورها و شناسایی و رفع نقاط آبگیر در معابر بزرگراهی منطقه ۲۲ به منظور جلوگیری از آبماندگی و تردد روان شهروندان و همچنین بازپیرایی فضای سبز آنها بصورت روزانه خبر داد.

انتهای پیام/

۱۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۹
کد خبر: 56863

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 9 =